فعالیت ۳ شرکت دانش‌بنیان مواد اولیه دارویی در دامغان
کد خبر: 4049096
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۱

فعالیت ۳ شرکت دانش‌بنیان مواد اولیه دارویی در دامغان

فرماندار دامغان از فعالیت سه شرکت دانش بنیان در زمینه مواد اولیه دارویی در این شهرستان خبر داد و گفت: این شرکت در زمینه مواد اولیه دارویی نوآوری‌هایی داشته است

فعالیت ۳ شرکت دانش‌بنیان مواد اولیه دارویی در دامغان

به گزارش ایکنا از سمنان، مهدی بندر آبادی، فرماندار دامغان امروز 24 فروردین از فعالیت سه شرکت دانش‌بنیان در زمینه مواد اولیه دارویی در این شهرستان خبر داد و گفت: این شرکت دانش‌بنیان در زمینه مواد اولیه دارویی نوآوری‌های داشتند و امسال نیز برنامه‌های متنوع دیگری در دستور کار دارند.

وی ادامه داد: شرکت‌های دانش بنیان در زمینه مواد اولیه دارویی در شهرستان دامغان سهم خوبی را در تأمین مواد مؤثر دارویی برای شرکت‌های دارویی داخلی و خارجی داشتند.

فرماندار دامغان با بیان اینکه شرکت‌های دانش بنیان مورد توجه قرار دارند اظهار کرد: با شکل‌گیری و حمایت‌های که به فرآوری هر یک از بخش‌های که می‌شود باید اثرگذار و اثر بخشی بیشتری به همراه داشته باشد.

بندر آبادی با بیان اینکه دامغان ظرفیت‌های خوبی در بخش‌های کشاورزی، صنعتی و معدنی دارد، متذکر شد: با وجود این ظرفیت‌ها می‌توانیم تعداد شرکت‌های دانش بنیان را با اولویت کشاورزی، صنعتی و معدنی در شهرستان تشکیل و تعداد این شرکت‌ها را افزایش دهیم.

انتهای پیام
captcha