رفع محرومیت‌ها نیاز به فکر جهادی دارد
کد خبر: 4049456
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۱

رفع محرومیت‌ها نیاز به فکر جهادی دارد

رئیس کمیسیون ساماندهی حاشیه‌نشینی و رفع محرومیت مناطق کم برخوردار شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه محرومیت فقط اقتصادی نیست، گفت: برای رفع محرومیت‌ها فکر جهادی باید باشد و در این راستا هم از ظرفیت مساجد به صورت کامل استفاده شود.

سیده مریم حسینی، رئیس کمیسیون ساماندهی حاشیه‌نشینی و رفع محرومیت از مناطق کم برخوردار شورای اسلامی شهر شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، سیده مریم حسینی، رئیس کمیسیون ساماندهی حاشیه‌نشینی و رفع محرومیت از مناطق کم برخوردار شورای اسلامی شهر شیراز امروز، 25 فروردین در جلسه محرومیت‌زدایی منطقه ۲ شهرداری شیراز با بیان اینکه با وجود پیشرفت و مدرن شدن شهر هنوز پهلوانانی داریم که از وقت خود برای رفع مشکلات مردم می‌گذرند، گفت: ۱۵۷ محله در شهر شیراز وجود دارد که ۲۲ محله در منطقه ۲ است‌. 

وی با بیان اینکه در رفع محرومیت‌ها فقط محرومیت اقتصادی نیست، گفت: محرومیت فکری و فرهنگی نیز داریم که باید رسیدگی شود و برای رفع محرومیت‌ها فکر جهادی باید باشد و در این راستا هم از ظرفیت مساجد به صورت کامل استفاده شود.

حسینی خطاب با یاوران شورا افزود: اگر جایی فرهنگسرا ندارید، نباید منجر به نگرانی باشد چون می‌توان از ظرفیت مساجد و حسینیه‌ها استفاده کرد. به تعداد مساجد می‌توان فرهنگسرا داشته باشیم.

وی با بیان اینکه محرومیت فکری مدیران سبب شده که وضع هویتی محلات دچار مشکل شود، بیان کرد: یاوران شورا در محلات کمک کنید تا مشکلات برطرف شود چراکه باید تفکر را در شهرداری عوض کنیم.

شهریاری، شهردار منطقه ۲ نیز در این جلسه با ابراز گلایه از دستگاه‌های اجرایی که گاه کار را طولانی می‌کنند، گفت: شورا هم توان و هم اختیار دارد و می‌تواند تمام دستگاه‌ها را به پاسخگویی وادار کند.

وی با بیان اینکه برخی از محلات اصیل شهر هنوز فاضلاب ندارد اما برای فاضلاب محلات حاشیه‌ای شهر که اغلب غیرمجاز هستند، اقدام شده است؛ افزود: خواهشم این است که از دستگاه‌های دیگر غیر از شهرداری بپرسید که چه کاری انجام دادند چراکه بسیاری از اقدامات شهرداری در گرو انجام خدمات دیگر دستگاه‌ها است. 

انتهای پیام
captcha