جهاد تبیین با زبان هنر اثر بخش‌تر است
کد خبر: 4051027
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۴

جهاد تبیین با زبان هنر اثر بخش‌تر است

معاون سیاسی امنیتی استانداری با بیان اینکه همگی وظیفه داریم تا ویژگی‌های شهید اخلاقی را برای آحاد جامعه اسلامی برجسته سازی کنیم، گفت: جهاد تبیین با زبان هنر اثر بخش‌تر است.

جهاد تبیین با زبان هنر اثر بخش‌تر است

به گزارش ایکنا از سمنان، احمد ریواده، معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان عصر روز گذشته 30 فروردین در نشست هماهنگی برگزاری مراسم یادواره شهید محمود اخلاقی با بیان اینکه برگزاری آئین‌ها و یادواره‌های شهدا باید با اعتقاد و با هدف نزدیک شدن به سیره و الگوی رفتاری شهدا به انجام رسد.، گفت: در سالجاری یادواره شهید سردار حاج محمود اخلاقی به همت دستگاه‌های ذی‌ربط برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: شهادت در فلسفه وجودی کشور به عنوان مکتبی فعال و پویا محسوب محسوب می‌شود که در این راستا می‌توان به مکتب حاج قاسم به عنوان تبلور عینی و محسوس از مکتب شهدا اشاره کرد.

ریواده با اشاره به اینکه شهادت یک قله است و لذا همگان وظیفه داریم تا فرهنگ شهادت را به عنوان یک فرهنگ تمدن ساز فعال و زنده نگه داریم افزود: عبودیت و بندگی، رضایتمندی و تبدیل تهدید به فرصت سه شاخصه‌ ویژه شهداست زیرا شهدا بندگان خوب و خالص خدا و جبهه‌ها محل عبادت بود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان متذکر شد: در هشت سال دفاع مقدس، علیرغم تمام مشکلات و سختی‌ها، افتخارات بسیار زیادی حاصل شد زیرا دفاع مقدس و افتخارات کسب شده در این دوران طلایی، برگرفته از استفاده مناسب از فرصت‌ها در عین تهدیدات است.

به گفته وی؛ بسط و گسترش فرهنگ شهادت، کمک به بیانیه گام دوم در سیاست‌های راهبردی نظام است و راهبرد دولت سیزدهم، ترویج تولید و سبک زندگی اسلامی - ایرانی است.‌

معاون استاندار سمنان با اشاره به اینکه همگی وظیفه داریم تا ویژگی‌های شهید اخلاقی را برای آحاد جامعه اسلامی برجسته‌سازی کنیم، گفت: جهاد تبیین با زبان هنر اثر بخش‌تر است.

ریواده با تاکید بر اینکه این ستاد باید در سیاست‌گذاری، تقسیم کار و انجام اقدامات مؤثر و ملموس در حفظ دستاوردها و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت کمک کند که باید تلاش کرد تا ساختاری قوی و محکم برای این ستاد طراحی و تعبیه شود.

انتهای پیام
captcha