زیرساخت‌های اولیه برای پذیرایی از مسافران تعطیلات عید فطر مهیا شود
کد خبر: 4054005
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۷

زیرساخت‌های اولیه برای پذیرایی از مسافران تعطیلات عید فطر مهیا شود

استاندار سمنان بابیان اینکه زیرساخت‌های اولیه برای پذیرایی از مسافران تعطیلات عید فطر باید توسط دستگاه‌ها و نهادها مهیا باشد، گفت: نظافت و تأمین آب سرویس‌های بهداشتی در مجتمع‌های خدماتی و رفاهی و همچنین تأمین نقدینگی در خودپردازها باید مورد توجه قرار گیرد.

زیرساخت‌های اولیه برای پذیرایی از مسافران تعطیلات عید فطر مهیا شود

به گزارش ایکنا از سمنان، سید محمد رضا هاشمی، استاندار سمنان عصر روز گذشته 10 اردیبهشت در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان ویژه تعطیلات عید سعید فطر با بیان اینکه طی ایام نوروز سال جاری مردم استان میزبانی بسیار خوبی را از مسافران نوروزی به انجام رساندند، گفت: استان سمنان باید آماده میزبانی از مسافران تعطیلات عید فطر شود.

وی افزود: استان سمنان در مسیر زائران حرم تا حرم قرارگرفته و بسیاری از مسافران یک الی دو شب را طی این راه در استان اقامت می‌کنند که در این راستا برای تأمین اسکان حجم مسافران عید فطر اداره کل اوقاف و امور خیریه استان باید پیش‌بینی امکان استفاده از فضای مساجد و تکایا را برای اسکان احتمالی مسافران داشته باشد.

استاندار سمنان با تاکید  بر اینکه زیرساخت‌های اولیه برای پذیرایی از مسافران تعطیلات عید فطر باید توسط دستگاه‌ها و نهادها مهیا باشد، اظهار کرد: نظافت و تأمین آب سرویس‌های بهداشتی در مجتمع‌های خدماتی و رفاهی و همچنین تأمین نقدینگی در خودپردازها باید مورد توجه قرار گیرد.

هاشمی با بیان اینکه نظارت بر بازار طی ایام تعطیلات مورد توجه جدی مسئولان قرار گیرد، متذکر شد: از مسئولان نظارت بر تنظیم بازار انتظار می‌رود تا با موارد تخلف برخوردهای لازم صورت گیرد و همچنین نانوایی‌های استان نیز لیست کشیک تعطیلات را به اداره کل غله و فرمانداری‌ها اعلام کنند.

به گفته وی؛ تأمین روشنایی و امور سرویس‌های بهداشتی پارک‌ها و بوستان‌ها از سوی شهرداری‌های استان سمنان باید لحاظ شود که بر این اساس فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان و اعضای ستاد تسهیلات سفر نیز لیست جانشینان و مسئولان شیفت‌های اداری را در تعطیلات پیش رو را اعلام کنند.

انتهای پیام
captcha