تشریح ویژه‌برنامه‌های هفته معلم در کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 4054117
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳

تشریح ویژه‌برنامه‌های هفته معلم در کهگیلویه‌وبویراحمد

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه‌وبویراحمد ویژه‌برنامه‌های هفته معلم را تشریح کرد و گفت: ۱۵۰ برنامه طی این هفته برگزار می‌شود.

نشست خبری مدیرکل آموزش و پرورش

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، حسن‌علی عزت‌خواه، مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌وبویراحمد امروز، 11 اردیبهشت‌ماه در نشست خبری، غبارروبی گلزار شهدا، مسابقه کتاب‌خوانی، تجلیل از معلمان پیشکسوت و همایش کوه‌پیمایی را از برنامه‌های هفته معلم در استان بیان کرد.

وی افزود: ۷۰۰ معلم استان کهگیلویه‌وبویراحمد طی سال تحصیلی جاری بازنشسته می‌شوند که در قالب طرح‌های مختلف ۱۰۰۰ معلم جایگزین خواهند شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌وبویراحمد در خصوص مشکل فضا و تجهیزات در مدارس شهرستان بویراحمد، اضافه کرد: در شهرستان بویراحمد تراکم دانش‌آموزی بالاست اما با کمک نمایندگان مجلس و استاندار قریب چهار مدرسه ساخت آغاز شد و مدارسی در حال ساخت تسریع خواهند یافت.در یک بازدید از مدارس بویراحمد مشاهده شد که در برخی مدارس دانش‌آموزان ایستاده سرکلاس حاضر می‌شوند، ۳۰۰۰ دانش‌آموز در شهرستان بویراحمد صندلی برای نشستن ندارند که ۶۰۰ صندلی مهیا شد و مابقی نیز با رایزنی و پیگیری هستیم برای خرید که ان‌شاءالله رفع خواهد شد.

وی با اشاره به سوء‌تغذیه در بین دانش‌آموزان استان، بیان کرد: طرحی در این زمینه طراحی شده که یکی از استان‌های پایلوت در این خصوص استان کهگیلویه‌وبویراحمد است که ۳۰ درصد مدارس روستایی و حاشیه شهری تحت پوشش قرار می‌گیرند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌وبویراحمد در خصوص تجمعات معلمان، تصریح کرد: ارتقای معیشت معلمان دغدغه عمومی است که مسئولان کشور این موضوع را در اولویت خود قرار دادند و انتظار داریم معلمان در خیابان‌ها تجمع نکنند.

عزت‌خواه تأکید کرد: معلمان وفادار به نظام و دلسوزان انقلاب هستند و انتظار داریم وارد بازی‌های سیاسی که توسط برخی معاندین و دشمنان قسم خورده طراحی می‌شود، نشوند.

انتهای پیام
captcha