فعالیت 1200 گروه جهادی در سمنان
کد خبر: 4055106
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷

فعالیت 1200 گروه جهادی در سمنان

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان از فعالیت یک هزار و 200 گروه جهادی در استان سمنان خبر داد و گفت: رزمایش بزرگ «جهادگران فاطمی» به مدت ۱۰ روز در استان اجرا می‌شود.

فعالیت 1200 گروه جهادی در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، حمید دامغانی، فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان امروز 17 اردیبهشت در جمع خبرنگاران با اشاره به سالروز تشکیل بسیج سازندگی در ۱۷ اردیبهشت‌ماه به دستور مقام معظم رهبری گفت: نمونه بارز تشکیل یک جبهه خدمت‌رسانی به نیازمندان و محرومان بوده است.

وی با بیان اینکه ۱۷ اردیبهشت‌ماه و در سالروز تشکیل بسیج سازندگی، رزمایش بزرگ «جهادگران فاطمی» در همه شهرستان‌های استان سمنان به‌صورت هم‌زمان و با مرکزیت شهرستان شاهرود برگزار می‌شود یادآور شد: گروه‌های جهادی در این رزمایش کار خدمت‌رسانی را با اعزام به روستاها و مناطق محروم استان انجام می‌دهند که این رزمایش به مدت ۱۰ روز در استان ادامه خواهد داشت.

دامغانی با تاکید بر اینکه در استان سمنان یک هزار و 200 گروه جهادی در حال فعالیت هستند، یادآور شد: عرصه فعالیت‌های رزمایش جهادگران فاطمی در ابعاد مختلفی شامل آب‌رسانی، لایروبی قنوات، ساخت منزل محرومان، اقتصاد مقاومتی و توسعه کارگاه‌های کوچک اشتغال‌زا، مدرسه، خانه بهداشت، توزیع بسته معیشتی، خدمات مؤمنانه و خدمت‌رسانی محله‌ای، خدمات بهداشت و درمان، دندان‌پزشکی، دامپزشکی، خدمات آموزشی و مهارت‌آموزی، فرهنگی، کشاورزی، اهدای جهیزیه و خدمات عمومی خواهد بود.

به گفته وی؛ حضور گروه‌های جهادی در مناطق محروم باعث امیدآفرینی و افزایش اعتماد مردمی به نظام و انقلاب خواهد شد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان متذکر شد: سپاه و بسیج، محرومیت‌زدایی را از اولویت به یک مأموریت برای خود تبدیل کرده‌اند و در این راه از همه ظرفیت‌ها و توان استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام
captcha