معلمان نمونه جهادگر و قرآنی در زرند تجلیل شدند
کد خبر: 4055774
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲

معلمان نمونه جهادگر و قرآنی در زرند تجلیل شدند

به مناسبت بزرگداشت مقام معلم از ۸ معلم نمونه استانی، ۸ مدیر و معلم جهادگر و ۳ فرهنگی نمونه قرآنی و تعدادی از رؤسای سابق آموزش‌وپرورش در زرند تجلیل شد.

تجلیل از معلمان نمونه جهادگر و قرآنی در زرند

به‌ گزارش ایکنا از کرمان، در همایش فرهنگیان زرند که به مناسبت گرامیداشت مقام و منزلت معلم امروز، ۱۹ اردیبهشت‌ماه، در سالن شهید شیرودی این شهرستان برگزار شد، از معلمان قرآنی و جهادگر این شهرستان تجلیل شد.

حجت‌الاسلام مهدی شجاعی، امام جمعه زرند، در این مراسم با تبریک هفته معلم و با اشاره به شخصیت والای شهید مرتضی مطهری، به اهمیت و ارزش مقام معلمان در نظام تعلیم و تربیت افراد جامعه پرداخت و گفت: همه باید قدردان زحمات معلمان باشیم و جامعه باید شأن و منزلت معلم را به‌خوبی بشناسد.

سیدرضا حسینی‌نژاد، سرپرست فرمانداری زرند هم با قدردانی از تلاش معلمان در تعلیم و تربیت جامعه، ارتقا سطح آگاهی جامعه و دانش‌آموزان را از مهمترین وظایف معلمان دانست و افزود: جامعه امروز نیازمند معلمان دلسوز و فداکار است.

وی افزود: امروز نیازمند تزریق ایده‌ها و افکار نو هستیم و در راستای سند تحول بنیادین تغییر نگاه‌ها به آموزش و پرورش ضروری و با اهمیت است.

عبدالوحید جعفری، مدیر آموزش و پرورش زرند نیز هدف از برگزاری این همایش را ارج نهادن به مقام والای معلم دانست و بر تلاش بیش‌ از پیش معلمان در ارتقا سطح علمی دانش‌آموزان تأکید کرد.

در پایان این همایش از ۸ معلم نمونه استانی، ۸ مدیر و معلم جهادگر و ۳ فرهنگی نمونه قرآنی و تعدادی از رؤسای سابق آموزش‌وپرورش تجلیل شد.

گفتنی است، ۲ هزار فرهنگی زرندی کار تعلیم و تربیت بیش از ۳۱هزار دانش‌آموز را بر عهده دارند.

انتهای پیام
captcha