یادواره 93 شهید فرهنگی البرز برگزار می‌شود
کد خبر: 4055792
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱

یادواره 93 شهید فرهنگی البرز برگزار می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: یادواره ۹۳ شهید فرهنگی استان پنج‌شنبه، 22 اردیبهشت‌ماه در کرج برگزار می‌شود.

سلیمان رستمیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز

به گزارش ایکنا از البرز، نشست هماهنگی برگزاری یادواره شهدای فرهنگی استان البرز صبح امروز، ۱۹ اردیبهشت‌ماه با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز و دیگر اعضای ستاد شاهد در سالن جلسات اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز برگزار شد.

سلیمان رستمیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز در این جلسه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران، تکریم و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را رسالت بنیاد دانست و گفت: زنده نگه‌داشتن یاد شهدا، تکریم و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا رسالت بنیاد و کمترین وظیفه مسئولان است که باید نسبت به آن اهتمام داشته باشند.

وی با بیان اینکه شهدا حق بزرگی بر گردن ملت ما دارند، افزود: شهدای فرهنگی از اقشار عزیز جامعه هستند که به همه ما و جامعه اسلامی رسم شهادت و پایمردی آموختند، آنها علاوه بر اینکه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند رسالت سنگین تعلیم و تربیت را هم برعهده داشتند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با اشاره به برگزاری یادواره ۹۳ شهید فرهنگی استان البرز، بیان کرد: این یادواره به همت ستاد شاهد استان البرز، پنج‌شنبه، ۲۲ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۹ با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین شکری، نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران و با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، مسئولان لشکری و استانی در کانون فرهنگی و تربیتی امام علی(ع) برگزار و از خانواده‌های معظم شهدای فرهنگی استان البرز تجلیل خواهد شد.

در ادامه علی حجرگشت، مدیرکل آموزش و پروش البرز نیز بر لزوم زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و تکریم خانواده‌های معظم شهدا تأکید کرد و گفت: ما تا ابد شرمنده شهدا هستیم و امیدواریم با ادامه راه شهدا بتوانیم به بخشی از وظایف خود در مقابل شهدا عمل کنیم.

وی با اشاره به اینکه ادای احترام به مقام شامخ شهدا یک وظیفه همگانی است که باید آن را در کلاس‌های درس به دانش‌آموزان بیاموزیم، اظهار کرد: این مراسم فرصتی است تا بتوانیم بار دیگر از شهدا از جمله شهدای فرهنگی، یادی کرده باشیم.

انتهای پیام
captcha