فداکاری‌ شهید سلیمانی خاورمیانه را به عمق استراتژیک جمهوری اسلامی تبدیل کرد
کد خبر: 4056485
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶

فداکاری‌ شهید سلیمانی خاورمیانه را به عمق استراتژیک جمهوری اسلامی تبدیل کرد

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کردستان گفت: تبدیل خاورمیانه به عمق استراتژیک جمهوری اسلامی ایران علیرغم تمام تلاش قدرت‌ها بین‌المللی برای تسلط بر منطقه نیز از آثار و برکات طرح بازسازی عتبات عالیات شهید سردار سلیمانی در عرصه بین‌المللی بود.

تودیع و معارفه رئیس ستادبازسازی عتبات عالیات بیجار

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام سیدمحمدسادات، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کردستان امروز، 22 اردیبهشت‌ماه در مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید ستاد بازسازی عتبات شهرستان بیجار اظهار کرد: ستاد بازسازی عتبات عالیات نشانه‌ای از ارادت مردم ایران به ساحت مقدس اهل بیت(ع) و یادگاری ارزشمند از سردار دل‌ها بزرگ مجاهد جهان اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی است.

وی افزود: حرکت مقدس بازسازی عتبات عالیات در واقع گامی اساسی برای تحقق آخرین آرزوی شهید سلیمانی، شهید حریم ولایت بوده و دَین بزرگیست که بر گردن همه ولایت‌مداران و دوستداران خاندان عصمت و طهارت سنگینی می‌کند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کردستان بیان کرد: این حرکت ارزشمند طی ۱۵ سال گذشته ثمرات و برکات زیادی چه در عرصه داخلی و چه در سطح بین‌المللی را در پی داشته است که ساخت صحن حضرت فاطمه زهرا(س) به عنوان بزرگترین پروژه جهان اسلام و توسعه حرم حضرت سیدالشهدا علیه السلام (صحن عقیله بنی هاشم)، گسترش کمی و کیفی مواکب اربعین حسینی و اعزام هزاران کارگر متخصص تبرعی از برکات آن در عرصه داخلی بوده است.

وی افزود: تبدیل خاورمیانه به عمق استراتژیک جمهوری اسلامی ایران علیرغم تمام تلاش قدرت‌ها بین‌المللی برای تسلط بر منطقه نیز از آثار و برکات طرح بازسازی عتبات عالیات شهید سردار سلیمانی در عرصه بین‌المللی بود.

حجت‌الاسلام سادات در پایان با اشاره به اهمیت مشارکت در امر بازسازی عتبات عالیات یادآور شد: مشارکت در بازسازی عتبات عالیات وظیفه انسانی و شرعی همگان بوده و همگی موظفیم دراین امر مقدس مشارکت مؤثری داشته باشیم.

گفتنی است؛ در ادامه این برنامه ضمن تقدیر از زحمات عبدالمحمد لطفی، رئیس سابق ستادبازسازی عتبات عالیات بیجار، ابوالقاسم ترابیان از فرهنگیان با سابقه و خانواده محترم شهدا به مدت یک سال به سمت ریاست ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان بیجار منصوب شد.

انتهای پیام
captcha