برگزاری همایش نکوداشت آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی در دامغان
کد خبر: 4056818
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷

برگزاری همایش نکوداشت آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی در دامغان

همایش ملی نکوداشت عالم مجاهد و آموزگار اخلاق آیت‌الله حاج سید محمد شاهچراغی نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری و نماینده سابق ولی فقیه در استان و امام جمعه سابق سمنان پنجشنبه هفته جاری در دامغان برگزار می‌شود.

برگزاری همایش نکوداشت آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی در دامغان

به گزارش ایکنا از سمنان، فرشید فلاح، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان امروز 24 اردیبهشت در جمع خبرنگاران از برگزاری همایش ملی نکوداشت عالم مجاهد و آموزگار اخلاق آیت‌الله حاج سید محمد شاهچراغی در دامغان خبر داد و افزود: مرحله اول این همایش بیست و نهم اردیبهشت در دامغان برگزار که ابعاد شخصیت علمی، دینی ،سیاسی و اجتماعی ایشان مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: محورها و تولیدات علمی همایش شامل سبک زندگی اجتماعی و فردی، همراهی با نهضت امام خمینی (ره)، حضور در دفاع مقدس، روش‌شناسی تبلیغ معارف دینی و خدمات و جایگاه نمایندگی ولی فقیه و امامت جمعه این روحانی وارسته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان افتتاحیه این نکوداشت را ساعت ۹ صبح پنجشنبه هفته جاری در حسینیه امام موسی بن جعفر (ع) تکیه خوریا دانست و گفت: اختتامیه نکوداشت آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی نیز پنجشنبه ۱۹خرداد در سمنان برگزار خواهد شد.

به گفته وی؛ این نکوداشت توسط دستگاههای و نهادهای مختلف استان سمنان و با همکاری انجمن آثار و مفاخر فرهنگی استان سمنان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha