همایش تحقیقات کاربردی در حوزه قرآن و حدیث برگزار می‌شود
کد خبر: 4057645
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷
توسط دانشکده علوم قرآنی شاهرود؛

همایش تحقیقات کاربردی در حوزه قرآن و حدیث برگزار می‌شود

عضو هیات علمی دانشگاه علوم و قرآن کریم از برگزاری دومین همایش ملی تحقیقات کاربردی در حوزه قرآن و حدیث توسط دانشکده علوم قرآنی شاهرود خبر داد.

همایش تحقیقات کاربردی در حوزه قرآن و حدیث برگزار می‌شود

داوود صائمی، عضو هیات علمی دانشگاه علوم و قرآن کریم در گفت و گو با ایکنا از برگزاری دومین همایش ملی تحقیقات کاربردی در حوزه قرآن و حدیث خبر داد و گفت: این همایش توسط دانشکده علوم قرآنی شاهرود در سطح ملی برگزار می شود.

وی هدف از برگزاری این همایش را کاربردی سازی مطالب و آموزه های قرآن و حدیث در سطح جامعه برشمرد و افزود: اولین دوره این همایش که سال گذشته برگزار شد به صورت بین‌المللی با ارسال بیش از 300 مقاله مورد استقبال خوبی قرار گرفت. 

صائمی ادامه داد: دومین همایش محورها به 4 محور محدود شده که شامل سبک زندگی، اخلاق و تعلیم و تربیت، روش شناسی و سلامت که جامعه به آن نیاز دارد.

مدرس دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم با اشاره به اینکه مدل دومین همایش مقاله محور است گفت: پژوشگران از 15 اردیبهشت تا 15 مرداد به مدت سه ماه فرصت دارند تا مطالب کاربردی خود را با محوریت 4 موضوع که ذکر شد به ایمیل  tahghighat.qh@quran.ac.ir ارسال نمایند.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم و قرآن کریم متذکر شد: این همایش 2 بار داوری می‌شود داوری اولیه و داوری نهایی و پس از آن مقالات وارد کمیته علمی شده و مقالات برگزیده در مجلات دانشگاه چاپ و دارای کد ISC شده و در سایت نور مک و علم نت نیز نمایه خواهند شد.

به گفته وی؛ اختتامیه این همایش دهه سوم شهریور خواهد بود و از نفرات برگزید تجلیل خواهد شد.

 

انتهای پیام
captcha