ورزش باستانی نماد مروت و جوانمردی است
کد خبر: 4057836
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۰

ورزش باستانی نماد مروت و جوانمردی است

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه ورزش باستانی نماد مروت و جوانمردی است گفت: در این ورزش توجه به ارزش‌ها و اعتقادات، احترام به بزرگان و ادب و جوانمردی و انسان‌دوستی به‌خوبی مشاهده می‌شود.

ورزش باستانی نماد مروت و جوانمردی است
به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان عصر روز گذشته 27 اردیبهشت در چهارمین روز از هفته ترویج فرهنگ پهلوانی در دیدار با ورزشکاران و پیشکسوتان ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای این شهرستان با بیان اینکه باید روز به‌ روز شاهد اشاعه فرهنگ پهلوانی که برگرفته از منشأ امام علی (ع) است در بین آحاد جامعه باشیم گفت: ورزش باستانی نماد مروت و جوانمردانی است و در این ورزش توجه به ارزش‌ها و اعتقادات، احترام به بزرگان و ادب و جوانمردی و انسان‌دوستی به‌خوبی مشاهده می‌شود.
 
نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان ادامه داد: هر چقدر به ورزش پهلوانی بها داده شود و هزینه شود اسراف نیست  که در این راستا با گسترش و ترویج ورزش پهلوانی ورزشکاران با شخصیت و منش امام علی علیه‌السلام آشنا شده و ولایت‌مداری را در سرلوحه کار خود قرار خواهند داد.
 
حجت‌الاسلام مطیعی متذکر شد: باید به طریقی پیش برویم که پیشکسوتان این عرصه جوانان و نوجوانان را وارد این عرصه کرده و بتوانیم جوانان را برای نسلهای آینده آماده کنیم .
انتهای پیام
captcha