شهدا آیه‌های روشن انقلاب برای مسیر صحیح جوانان هستند
کد خبر: 4059800
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲

شهدا آیه‌های روشن انقلاب برای مسیر صحیح جوانان هستند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصرقند در دیدار با خانواده شهدا گفت: شهدا به عنوان آیه‌های روشن انقلاب و نشانه بزرگ برای تشخیص راه از بیراهه برای جوانان و نوجوانان هستند.

منزل شهید بلیده در قصرقندبه گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، سرگرد پاسدار حسین اربابی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصرقند روز گذشته، چهارم خردادماه در دیدار با خانواده شهید احمد بلیده گفت: همه ما در قبال شهدا مسئولیت داریم و عظمت و تقدس شهدا و خانواده شهدا باید برای همیشه ایام حفظ شود.

وی از شهدا به عنوان آیه‌های روشن انقلاب و نشانه بزرگ برای تشخیص راه از بیراهه برای جوانان و نوجوانان نام برد و افزود: بزرگداشت نام و یادش آنها مهمترین وظیفه ماست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصرقند افزود: همه تلاش ما برای زنده نگه داشتن نام و یاد شهداست و در این راستا از تمام ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم.

این مسئول بیان کرد: شهیدان والامقام نماد استقامت، پایداری و اقتدار ملت و کشور ایران هستند و همه تلاش دشمنان برای حذف و نام شهداست و تلاش ما برای حفظ یاد و نام شهیدان در فرهنگ مردم این جامعه است.

وی افزود: هوشیاری و بیداری نسل جدید و جوان امروز بسیار مهم است و باید در این بخش و راه و روش شهدا تلاش شود و با بهره‏‌گیری از سیره شهدا زمینه‌ساز ظهور امام عصر باشیم.

در پایان این دیدار از خانواده شهید احمد بلیده قدردانی و تشکر به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha