اعزام ۴۰۰۰ سمنانی به آیین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)
کد خبر: 4060322
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۵

اعزام ۴۰۰۰ سمنانی به آیین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: برنامه‌ریزی برای اعزام چهارهزار نفر از استان به مرقد حضرت امام خمینی(ره) برای آیین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب در دستور کار قرار گیرد.

اعزام چهارهزار نفر از سمنان به آیین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)

به گزارش ایکنا از سمنان، احمد ریواده، معاون سیاسی امنیتی استانداری سمنان، عصر روز گذشته 7 خرداد در دومین نشست ستاد بزرگداشت سی و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی در سالن جلسات کوثر استانداری، گفت: تاکنون قریب به ۴ هزار نفر متقاضی شرکت در مراسم سی و سومین سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) در استان هستند که برنامه‌ریزی لازم برای حضور زائرین در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: با توجه به برگزاری مراسم سی و سومین سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) در حرم مطهر، شرایط لازم برای اعزام زائرین به حرم مطهر فراهم شده است.

ریواده با اشاره به اینکه به دلیل شیوع کرونا در دو سال گذشته، مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) به صورت غیرحضوری برگزار شد اظهار کرد: اما در سالجاری با عنایت به واکسیناسیون عمومی مردم در برابر ویروس کرونا و شرایط پایدار در کنترل بیماری و همچنین به استناد مصوبه ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا، مراسم سی و سومین سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) به صورت حضوری و در قالب اجتماعات در سطح شهرستانهای استان برگزار خواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری سمنان با تاکید بر اینکه با توجه به پیشنهاد ستاد مردمی برگزاری مراسم و ستادهای شهرستانی، هماهنگی لازم برای برگزاری مراسم با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی انجام گرفته یادآور شد: تبیین ابعاد شخصیتی حضرت امام(ره) یکی از مهمترین مصادیق جهاد تبیین است که برای نسل چهارم انقلاب یک ضرورت است.

به گفته وی؛ با توجه به برنامه‌های ارائه شده در همه شهرستانها، برنامه‌های محوری برای گرامیداشت سی و سومین سالگرد حضرت امام(ره) پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام
captcha