جمع‌آوری 12 میلیارد و ۵۸۰ میلیون ریال صدقه در دامغان
کد خبر: 4061043
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۴

جمع‌آوری 12 میلیارد و ۵۸۰ میلیون ریال صدقه در دامغان

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) دامغان گفت: بیش از ۱۲ میلیارد و ۵۸۰ میلیون ریال صدقه سال گذشته در این شهرستان جمع‌آوری شد که نسبت به سال ۹۹،به میزان ۱۷ درصد افزایش یافت.

جمع‌آوری 12 میلیارد و ۵۸۰ میلیون ریال صدقه در دامغان

به گزارش ایکنا از سمنان،حمیدرضا کشاورزیان، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دامغان امروز 10 خرداد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ۱۲ میلیارد و ۵۸۰ میلیون ریال صدقه طی سال ۱۴۰۰ در دامغان جمع‌آوری شد گفت: در حالی که این میزان صدقه در سال ۹۹ به میزان ۱۰ میلیارد و ۷۷۲ میلیون ریال بود.

وی ادامه داد: سال گذشته ۷۲۰ صندوق جدید در شهرستان دامغان توزیع شد که با این تعداد، در حال حاضر ۱۳ هزار و ۶۸۰ صندوق صدقات در سطح شهرستان دامغان موجود است.

کشاورزیان با تاکید بر اینکه ۱۳ هزار صندوق کوچک در سطح منازل و واحدهای تجاری، ۱۸۰ صندوق متوسط و ۵۰۰ صندوق بزرگ در سطح شهر وجود دارد اظهار کرد: صدقات در همه سرفصل‌های امدادی شامل درمان، جهیزیه، عمران، معیشت، امور تحصیلی، اشتغال، رفع مشکلات نیازمندان و برای هزینه در راه ماندگان هزینه می‌شود.

به گفته وی؛ طبق آمارها دامغان ۱۵ درصد صندوق های صدقات استان سمنان را داراست و ۲ هزار و ۱۵۶ خانوار شامل سه هزار و ۷۷۳ نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) دامغان قرار دارند.

انتهای پیام
captcha