اخلاق‌مداری و قانون‌مندی از لازمه‌های اجرای نمایشگاه است
کد خبر: 4063533
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۷

اخلاق‌مداری و قانون‌مندی از لازمه‌های اجرای نمایشگاه است

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس اخلاق‌مداری و قانون‌مندی را از الزامات اجرای نمایشگاه‌ها دانست و بر ضرورت توجه مجریان به این موارد تأکید کرد.

نشست هم اندیشی مجریان نمایشگاه بین المللی فارس به گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس، دومین نشست هم‌اندیشی مجریان شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس با مدیر عامل این شرکت امروز، 21 خردادماه برگزار شد.

علی فرهادی، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس در این نشست گفت: مشکلات و چالش‌ها حوزه نمایشگاه‌ها احصا شده  و ضمن آسیب‌شناسی، راهکارهای رفع و حل مسائل نیز بررسی و پیش‌بینی شده است.

وی افزود: مجریان توانمند به عنوان یکی از حلقه‌های اصلی سایت‌های نمایشگاهی نقش ویژه‌ای در شکل‌گیری و تثبیت عناوین نمایشگاهی داشته و دارند.

فرهادی بیان کرد: ضمن رعایت شفافیت، سلامت و قانونمندی در همه بخش‌های اجرایی و عملیاتی در برگزاری نمایشگاه‌ها باید از فرآیندها و راهکارهایی که موجب آسیب و تضعیف این صنعت و تنزل کمی و کیفی نمایشگاه‌ها می‌شود، خودداری کرد.

وی با بیان اینکه مجریان نمایشگاه‌ها باید در کنار رقابت سالم با هم‌افزایی، همدل و متحد باشند، ادامه داد: اخلاق‌مداری در کنار قانون‌مندی و سایر شاخص‌های لازم و تعیین شده، از معیارهای بسیار مهم برای انتخاب مجریانی است که قرار است با شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس همکاری کنند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس تصریح کرد: سابقه و تجربه به همراه توانمندی و شایسته‌سالاری و کیفیت برگزاری نمایشگاه‌ها و میزان تحقق اهداف تعیین شده از عوامل موثر و تعیین‌کننده در انتخاب مجریان خواهد بود.

فرهادی اظهار کرد: اگرچه برنامه‌ریزی‌ها بر اساس نگاه ملی و توسعه محور است، اما در صورت دارا بودن شرایط و شاخص‌های تعیین شده و توان رقابت، اولویت ما حمایت از مجریان و تولیدکنندگان استانی است.

وی با بیان اینکه تبلیغات نقش بسیار مهمی در رونق نمایشگاه‌ها دارد، گفت: باید مجریان به موضوع تبلیغات اهمیت دهند، همانطور که کیفیت ساخت غرفه می‌تواند به برگزاری یک نمایشگاه کمک کند، قطعا تبلیغات با کیفیت هم می‌تواند ضمن ایجاد ارزش افزوده بیشتر برای مجریان، کیفیت برگزاری هم افرایش دهد.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس تصریح کرد: تبلیغات باید به صورت گسترده در بیلبوردهای شهری، جراید، رسانه‌ها و به ویژه صدا و سیما پخش شود.

انتهای پیام
captcha