رمز موفقیت ما جهاد تبیین است
کد خبر: 4064110
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۷

رمز موفقیت ما جهاد تبیین است

استاندار سمنان با بیان اینکه امروز رمز موفقیت ما جهاد تبیین است، گفت: با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و فرصت‌ها باید بتوانیم حقایق را تبیین کنیم.

پاسداران طلایه‌داران جهاد تبیین هستند

به گزارش ایکنا از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان، عصر روز گذشته، 23 خرداد در جمع پایوران سپاه قائم آل‌محمد استان با اشاره به اینکه در تداوم انقلاب اسلامی ایران همه نقش داشتند اما نقش اصلی و اساسی را سپاه ایفا کرد اظهار کرد: در هشت سال دوران دفاع مقدس با تقدیم بیش‌ از دویست هزار شهید توانستیم حقانیت خود را به جهان اثبات کنیم .

استاندار سمنان ادامه داد: بعد از دوران دفاع مقدس نیز  علی‌رغم وجود تحریم‌ها امروز با افتخار اعلام می‌کنیم در حوزه‌های مختلف علمی، نظامی، پزشکی و هوافضا حرفی برای گفتن در جهان اسلام داریم که این برگرفته از روحیه سپاه پاسداران و روحیه ایثار، شهادت و مقاومت است.

وی با بیان اینکه آنچه وجه تمایز سپاه پاسداران به‌عنوان یک نیروی نظامی با نیروهای نظامی دیگر کشورهاست، روحیه معنویت، ایثار، توکل و کار برای رضای خداوند متعال است اظهار کرد:  اگر در حال حاضر مقام معظم رهبری در حوزه جهاد تبیین می‌فرمایند که بهترین راه خنثی‌کننده تحریف، جهاد تبیین است امروز رمز موفقیت ما جهاد تبیین است تا با بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها و فرصت‌ها بتوانیم اقدامات خودمان را تبیین کنیم و در حقیقت طلایه‌داران جهاد تبیین سپاه پاسداران و نیروهای بسیج هستند.

این مقام عالی استان متذکر شد: امروز رمز موفقیت ما وحدت و پیروی از ولایت فقیه است و امنیت به‌عنوان یک نعمت ناشناخته امروز در جمهوری اسلامی که در ناامن‌ترین نقطه جغرافیای دنیا قرار دارد، امن‌ترین کشور دنیا شناخته شده‌ و این اقتدار و امنیت را مدیون خون شهدا، ولایت و پشتیبانی مردم هستیم.

انتهای پیام
captcha