جهاد تبیین بهترین راهبرد مقابل نقشه‌های دشمنان است
کد خبر: 4065752
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۲

جهاد تبیین بهترین راهبرد مقابل نقشه‌های دشمنان است

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: راهبرد اصلی دشمن تشدید مشکلات اقتصادی و اختلاف بین مسئولان است که جهاد تبیین بهترین تاکتیک مقابل نقشه‌های دشمنان است.

جهاد تبیین بهترین راهبرد در مقابل نقشه‌های دشمنان است

به گزارش ایکنا از سمنان، حمید دامغانی، فرمانده سپاه استان سمنان، امروز، 31 خرداد در گردهمایی فعالان عرصه هیات مذهبی استان سمنان در مجموعه شهید کلاهدوز شهمیرزاد، اظهار کرد: اگر اقشار مختلف مردم، مسئولان و رسانه ها نسبت به بیان دستاوردهای نظام اهتمام داشته باشند موجب ناامیدسازی دشمنان خواهد شد

وی محور اصلی جنگ ترکیبی دشمن را فشارهای اقتصادی و تحریم مردم دانست و افزود:  دشمنان تلاش دارند مردم را نسبت به آینده کشور و نظام بدبین کنند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، متذکر شد: دشمنان، دیدگاه ملی و دینی کشور را هدف قرار داده‌اند لذا ما نیز باید در راستای حفظ آنها بکوشیم.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال جنگ رسانه‌ای است، افزود: دشمنان داخلی و خارجی نظام اسلامی از همه ظرفیت‌ها و امکانات در راستای دلسرد کردن مردم استفاده می‌کنند.

دامغانی با تأکید بر اینکه دشمن امروز خطرناک‌تر است تا دشمنان سالهای پیش و باید مراقب نقشه‌های آنان باشیم یادآور شد: دشمنان با اقدام‌های خرابکارانه و ترور دانشمندان و پاسداران انقلاب اسلامی به دنبال القای سست کردن مردم از نظام هستند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با تاکید بر اینکه نباید آینده کشور را به برجام گره بزنیم، اظهار کرد: امروز باید از تهدیدات و تحریم‌ها فرصت بسازیم و در راستای سخنان رهبر معظم انقلاب اقدام کنیم.

وی با اشاره به اینکه ملت بزرگ ایران جواب توطئه‌های دشمنان را می‌دهند، افزود: ترور ناجوانمردانه شهید صیاد خدایی بدون محافظ و در کنار خانواده، کار سخیفی بود و ایران اسلامی انتقام خون شهدا را خواهد گرفت.

یادآور می‌شود تجلیل از خانواده معظم شهدا، پیرغلامان اهل بیت(ع) و برگزاری نمایشگاه عکس از دیگر برنامه‌های این گردهمایی و رویداد بزرگ عهد همدلی با حضور مداحان و مدیران هیات مذهبی استان سمنان است.

انتهای پیام
captcha