آرامستان بهشت محمدی سنندج در روز عرفه میزبان زائران اهل قبور خواهد بود
کد خبر: 4069236
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷

آرامستان بهشت محمدی سنندج در روز عرفه میزبان زائران اهل قبور خواهد بود

رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج گفت: در آستانه فرا رسیدن روز عرفه و عید سعید قربان این سازمان برنامه‌ریزی لازم برای حضور زیارت کنندگان اهل قبور در آرامستان بهشت محمدی را انجام داده است.

بهشت محمدی سنندج

شاهرخ فاتحی، رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: زیارت اهل قبور یکی از آداب و رسومی است که هر ساله شهروندان در روز عرفه اعیاد به آرامستان ها مراجعه می‌کند.

وی افزود: در این راستا برای رفاه حال شهروندان در روز عرفه عید سعید قربان تدابیر ویژه‌ای از سوی سازمان آرامستان‌های بهشت محمدی سنندج اندیشیده شده است.

رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج با بیان اینکه جشن قربان روز یک شنبه است، اما براساس تجربه سال‌های گذشته معمولا مردم روز پنجشنبه یا دوشنبه منتهی به روز عید را برای زیارت اهل قبور انتخاب می کنند، افزود: ازدحام شهروندان در روز عرفه در آرامستان بهشت محمدی موجب ایجاد ترافیک می‌شود.

وی گفت: با هدف ایجاد نظم و کاهش ترافیک درب‌های ورودی آرامستان بهشت محمدی از دقایق اولیه ظهر روز پنجشنبه بسته می‌شود و خودروهای شخصی اجازه ورود به داخل محوطه آرامستان را ندارند.
فاتحی اظهار کرد: در راستای آسایش و رفاه شهروندان 30 تا 40 دستگاه تاکسی در داخل محدوده کار جابجایی شهروندان را به صورت کاملا رایگان انجام می‌دهند.

وی از آماده باش کامل نیروهای سازمان آرامستان‌ها در روز عرفه عید قربان خبر داد و گفت: کارکنان این سازمان در قطعات مختلف آماده پاسخگویی و راهنمایی به شهروندان هستند.

رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج در پایان یادآور شد: در راستای میزبانی شایسته از زیارت کنندگان اهل قبور در روز عرفه تمامی محوطه بهشت محمدی رفت و روب و نظافت کامل شده است.

انتهای پیام
captcha