طرح شهید سلیمانی در سمنان اجرایی شود
کد خبر: 4072896
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۱
جهت مقابله با کرونا؛

طرح شهید سلیمانی در سمنان اجرایی شود

استاندار سمنان با اشاره به وضعیت نامساعد شیوع کرونا در استان، گفت: با تشدید شیوع این بیماری طرح شهید سلیمانی برای مقابله با کرونا در استان سمنان باید اجرا شود.

طرح شهید سلیمانی در سمنان اجرایی شود

به گزارش ایکنا از سمنان، سید محمد رضا هاشمی، استاندار سمنان عصر روز گذشته، اول مرداد در جلسه ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا با بیان اینکه متأسفانه شرایط کرونایی استان چندان مناسب نیست، گفت: باید طرح شهید سلیمانی در شهرهای استان سمنان مجدداً فعال شود.

وی ادامه داد: عادی‌انگاری کرونا در دو ماه اخیر بین مردم استان رواج یافته که در این راستا از مردم فهیم استان خواستاریم این بیماری را جدی گرفته و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

هاشمی با تأکید بر اینکه کمیته اطلاع‌رسانی برنامه‌های خود را برای اقناع‌سازی مردم و رعایت پروتکل‌های بهداشتی مجدداً باید تهیه و در شبکه‌های استانی و فضای مجازی به اطلاع مردم برساند، یادآور شد: از سوی دیگر مراکز واکسیناسیون و شهرداری‌ها نیز باید با نصب بنر و توزیع بروشور مردم را به رعایت موارد بهداشتی ترغیب کنند.

به گفته وی؛ مسئولان آموزش و پرورش به منظور تأمین تهویه مناسب کلاس‌های درس باید تلاش کنند تا دانش‌آموزان و فرهنگیان استان برای برگزاری کلاس‌های تابستانی و همچنین بازگشایی مدارس با مشکل خاصی مواجه نباشند.

استاندار سمنان با اشاره به اینکه اداره کل ورزش و جوانان برای نظارت سالن‌های ورزشی در شهرها بر اساس رنگ‌بندی اعلام شده اقدام کند، اظهار کرد: لازم است تا نظارت همگانی از همه امور مرتبط با استان افزایش یافته و با متخلفان برخورد جدی صورت گیرد.

انتهای پیام
captcha