خدمات دولت سیزدهم در قالب جهاد تبیین برای مردم اطلاع‌رسانی شود
کد خبر: 4075021
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹

خدمات دولت سیزدهم در قالب جهاد تبیین برای مردم اطلاع‌رسانی شود

استاندار سمنان با اشاره به اینکه اقدامات‌ ارزنده دولت سیزدهم در استان سمنان در قالب جهاد تبیین برای مردم اطلاع‌رسانی و روشنگری شود گفت: با برگزاری دیدارهای چهره به چهره، دستاوردهای ارزنده نظام‌ و دولت برای مردم انعکاس داده شود.

خدمات دولت سیزدهم در قالب جهاد تبیین برای مردم اطلاع‌رسانی شود

به گزارش ایکنا از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان عصر روز گذشته، نهم مرداد، در اولین نشست ستاد استانی بزرگداشت هفته دولت ١٤٠١ در استان گفت: برنامه‌ها و مناسبت‌های ویژه گرامیداشت هفته‌ دولت در استان سمنان به بهترین‌ نحو ممکن و با محوریت و استفاده از پتانسیل مردم برگزار شود.

وی  با اشاره به اینکه همگان ادامه‌دهنده راه شهدا باشند یادآور شد: باید  روش و منش رفتاری شهید رجایی را سرمشق و سرلوحه کار و امور خود برای خدمت به مردم قرار دهیم.

استاندار سمنان متذکر شد: هفته دولت، فرصتی طلایی برای انعکاس خدمات و دستاوردهای ارزنده نظام و دولت مردمی است تا به صورت جامع و فراگیر برای مردم اطلاع‌رسانی شود.

این مقام عالی استان با اشاره به اینکه فرمانداران در سطح شهرستان‌ها ستاد بزرگداشت هفته‌ دولت‌ را با محوریت‌ مردم و استفاده از تمامی‌ پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های موجود، تشکیل دهند، اظهار کرد: با برگزاری دیدارهای چهره به چهره، دستاوردهای ارزنده نظام‌ و دولت برای مردم انعکاس داده شود.

به گفته وی؛ سفر به شهرستان‌ها، دیدار با خانواده معظم و معزز شهدا، سفر به روستاها و بخش‌ها، برگزاری یادواره شهدا، دیدار مردمی و شرکت‌ در نماز جمعه، برگزاری نشست خبری، حضور مدیران‌کل در جای جای استان، افتتاح و بهره برداری از پروژه های عمرانی و اقتصادی و سایر موارد از جمله برنامه‌هایی است که در هفته‌ دولت‌ سال جاری برگزار خواهد شد.

هاشمی افزود: برنامه‌های ویژه گرامیداشت هفته دولت در استان سمنان‌ به صورت‌ متوزان در سطح روستاها، دهستان‌ها، بخش‌ها، شهرها و شهرستان‌ها و طی دیدار مردمی و چهره به چهره برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha