شرکت بیش از 1000 دانش‌آموز گلستانی در سوگواره «احلی من العسل»
کد خبر: 4075304
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹

شرکت بیش از 1000 دانش‌آموز گلستانی در سوگواره «احلی من العسل»

رئیس اداره امور قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش گلستان از شرکت بیش از 1000 دانش‌آموز گلستانی در سوگواره احلی من العسل خبر داد.

سوگواره احلی من العسل در گلستانسیدرضا حسینی، رئیس اداره امور قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش گلستان، در گفت وگو با ایکنا از گلستان‌ گفت: امسال دهمین سوگواره احلی من‌العسل ششم محرم همزمان با سراسر کشور با حضور دانش‌آموزان جوان و نوجوان برگزار می‌شود.

رئیس اداره امور قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش گلستان‌ گفت: این سوگواره با هدف ترویج ولایت‌مداری، تولی و تبری و آشنایی جوانان با رشادت‌های حضرت قاسم(ع) و الگوبرداری از آن امام بزرگوار برگزار می‌شود.

حسینی افزود: سوگواره احلی من العسل در گلستان ساعت ۹:۳۰ روز پنجشنبه، ۱۳ مرداد در شبستان حضرت رسول (ص) امامزاده عبدالله(ع) گرگان با رعایت نکات بهداشتی و با همکاری نهاد‌های فرهنگی، مربیان و خانواده‌ها برگزار خواهد شد.

رئیس اداره امور قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش گلستان از برگزاری سوگواره احلی من‌العسل در سایر شهرستان‌های استان نیز خبر داد و گفت: این مراسم در6 شهرستان به صورت متمرکز و در سایر در شهرستان‌های استان در حسینیه‌ها، مساجد و یا امامزاده‌ها برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha