مهمترین شاخصه مدیریت جهادی؛ گره‌گشایی از مشکلات مردم
کد خبر: 4079867
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۶

مهمترین شاخصه مدیریت جهادی؛ گره‌گشایی از مشکلات مردم

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان سمنان یکی از مصادیق بارز مدیریت جهادی را گره‌گشایی از مشکلات مردم دانست و افزود: این موضوع از مهم‌ترين شاخصه‌های دولت انقلابی است.

مهمترین شاخصه مدیریت جهادی؛ گره‌گشایی از مشکلات مردم

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام سید محسن حسینی دیباجی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان، صبح امروز، 31 مرداد، در جلسه با حضور فرماندهان پایگاه‌های بسیج ادارات کل استان ، ضمن گرامیداشت شهدای هفته دولت گفت: انقلاب اسلامی ایران با پشتوانه ولایت فقیه توانسته در برابر توطئه‌های دشمنان ایستادگی کند.

وی با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر در پیشبرد انقلاب اسلامی نقشی اساسی داشتند اظهار کرد: این شهدا، الگوهای شاخص مدیریت جهادی هستند که با تأسی از مکتب امام خمینی (ره) نقش مهمی را در پیشبرد اهداف متعالی انقلاب اسلامی داشتند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه استان سمنان ادامه داد: سیاست‌های دشمنان در پیاده سازی پروژه جهان تک قطبی شکست خورده که در این راستا غرب با این شکست به دنبال تغییر وضعیت و نبرد با ایران اسلامی است که باید هوشیار بود.

محسنی‌ دیباجی با اشاره به اینکه دشمن با به انزوا کشاندن نقش مادران در خانواده در صدد است تا خانواده که مهم‌ترین بنیان جامعه است را نابود کند، یادآور شد: تمدن غنی اسلام منطبق با فطرت بشریت است و دشمن با شناخت این موضوع درصدد برنامه‌ریزی برای عدم تحقق پیشرفت تمدن نوین اسلامی است.

به گفته وی؛ تحقیر ارزش‌های تربیتی و دینی از جمله اقدامات نظام سلطه در ایجاد گسست اجتماعی و از بین بردن تمدن اسلامی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان سمنان، یکی از مصادیق بارز مدیریت جهادی را گره‌گشایی از مشکلات مردم دانست و افزود: این موضوع از مهم‌ترین اهداف و شاخص‌های دولت انقلابی است.

انتهای پیام
captcha