برگزاری اردوی گروه جهادی مهاجر دانشگاه سمنان
کد خبر: 4084098
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۵

برگزاری اردوی گروه جهادی مهاجر دانشگاه سمنان

مسئول گروه جهادی مهاجر بسیج دانشجویی دانشگاه سمنان از برگزاری اردوی جهادی شانزده روزه در استان خراسان شمالی خبر داد.

برگزاری اردوی گروه جهادی مهاجر دانشگاه سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی دانشگاه سمنان، مصطفی هفتنی، مسئول گروه جهادی مهاجر بسیج دانشجویی دانشگاه سمنان، امروز 17 شهریور، از برگزاری اردوی جهادی 16 روزه در استان خراسان شمالی خبر داد و گفت: این اردوی جهادی به همت بسیج دانشجویی دانشگاه سمنان، با حضور 80 نفر از دانشجویان در دو گروه برادران و خواهران به مدت 16 روز در زمینه‌های فرهنگی، آموزشی و عمرانی و دامپزشکی برگزار گردید.

وی با اشاره به عمده فعالیت جهادی دانشجویان در مناطق محروم استان خراسان شمالی افزود: اعم فعالیت‌های گروه برادران در زمینه عمرانی و دامپزشکی و خواهران در زمینه آموزشی و فرهنگی بوده است.

هفتنی با اشاره به همکاری و مشارکت قابل توجه اهالی منطقه با فعالیت‌های جهادگران متذکر شد: انجام فعالیت‌های عمرانی و دامپزشکی از جمله سم‌پاشی، واکسیناسیون دام و طیور، بهسازی چشمه و نصب مبنع آب، ساخت یک واحد مسکونی، سفیدکاری و نقاشی مدرسه و ... از مهم ترین فعالیت های گروه برادران بوده است.

به گفته وی؛ انجام فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی از جمله اجرای نمایش، قصه‌گویی، بازیهای گروهی به ویژه در رده کودکان و خردسالان، برگزاری کلاس‌های آموزش گلدوزی، خطاطی، نقاشی، اجرای سرود ویژه نوجوانان علاقمند و مستعد و همچنین برگزاری کلاس‌های آموزشی در سطوح بالاتر ویژه خانواده‌ها، بانوان و مادران، مشاوره خانواده با حضور کارشناس و انتقال مفاهیم اعتقادی، مذهبی یکی از اصلی‌ترین اولویت‌ها و فعالیت‌های گروه جهادی خواهران بوده است.

مسئول گروه جهادی مهاجر دانشگاه سمنان، افزود: این اردوی شانزده‌روزه از تاریخ 25 مرداد الی 9 شهریور برگزار شده است.

انتهای پیام
captcha