برپایی نمایشگاه «از قدرت تا غربت» در دامغان
کد خبر: 4084525
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳

برپایی نمایشگاه «از قدرت تا غربت» در دامغان

فرماندار دامغان از برپایی نمایشگاه بزرگ «از قدرت تا غربت » همزمان با برگزاری هفتمین اجلاسیه بین‌المللی مجاهدان در غربت در محل دانشگاه دامغان خبر داد.

برپایی نمایشگاه «از قدرت تا غربت» در دامغان

به گزارش ایکنا از سمنان، مهدی بندرآبادی، فرماندار دامغان، امروز، 19شهریور، در جمع خبرنگاران از برپایی نمایشگاه از قدرت تا غربت به مدت پنج روز در این شهرستان خبر داد و گفت: این نمایشگاه همزمان با برگزاری هفتمین اجلاسیه بین‌المللی مجاهدان در غربت در محل دانشگاه دامغان برپا می‌شود.

وی ادامه داد: این نمایشگاه همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس با حضور استاندار سمنان افتتاح و تا شب آخر ماه صفر همزمان با برگزاری اختتامیه هفتمین اجلاسیه بین‌المللی مجاهدان در غربت به کار خود پایان می‌دهد.

بندرآبادی با اشاره به اینکه این نمایشگاه با همکاری مؤسسات فرهنگی بین‌المللی با موضوع از خلقت حضرت آدم تا ظهور حضرت مهدی (عج) متشکل از تابلوهای هنری است متذکر شد: راویان برای بازدیدکنندگان به زبان فارسی و عربی توضیح می‌دهند.

به گفته وی؛ حضور مهمانان، اندیشمندان و شخصیت‌های مختلف کشوری و لشکری در این اجلاسیه، فرصت بسیار خوبی است تا بتوانیم شهرستان دامغان را معرفی کنیم و بعضی از مشکلات آن را در سفر مسئولان به دامغان بررسی و مرتفع کنیم.

فرماندار دامغان یادآور شد: برنامه‌ریزی های لازم جهت اسکان مدعوین، بازدید از اماکن تاریخی دامغان و جلسه هیأت‌های علمی شرکت‌کننده از دانشگاها با رؤسای دانشگاه دامغان شده است.

انتهای پیام
captcha