ضرورت تشکیل شورای عالی فضای مجازی در سمنان
کد خبر: 4088411
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴

ضرورت تشکیل شورای عالی فضای مجازی در سمنان

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان بر ضرورت تشکیل شورای عالی فضای مجازی در استان تأکید کرد و گفت: ذائقه دانشجویان باید در بحث مدیریت فضای فرهنگی لحاظ شود.

تشکیل شورای عالی فضای مجازی در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان، امروز، ششم مهرماه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان، با بیان اینکه گام برداشته شده در راستای ایجاد مرکز جامع محتوا سازی برای کل کشور، امری بسیار مهم است، گفت: فعالان فرهنگی باید بیش از هر زمان به تولید محتوای فاخر فرهنگی برای نسل جوان اهتمام داشته باشند.

وی ادامه داد: ایجاد محتوا در حوزه فرهنگی، نیاز به یک ناظر به منظور قرار داشتن تولیدات در جهت ارزش‌های نظام امری ضروری است که در این راستا پیشنهاد می‌شود برای دوری از اقدامات جزیره‌ای، شورای عالی فضای مجازی برای هدایت این امر در استان تشکیل شود که باید مبتنی بر نیاز و ذائقه جوانان محتوای فرهنگی تولید کرد.

مطیعی با تأکید بر اینکه ذائقه دانشجویان در بحث مدیریت فضای فرهنگی باید لحاظ شود، متذکر شد: از لحاظ تکوین ما انسان‌ها مختار آفریده شدیم و در دینداری و قبول آن اجباری وجود ندارد، اما در بحث تشریع دین این مهم متفاوت خواهد بود

به گفته وی؛ شورای فرهنگ عمومی استان در خصوص حوزه تبیین، وظیفه خطیری را به دوش می‌کشد لذا از اعضا می‌خواهیم نسبت به حضور مستمر در این شورا اهتمام داشته باشند.

خبرنگار : سید محمد علی شاهمیری

انتهای پیام
captcha