مراسم مجمع‌الذاکرین‌ کانون بسیج مداحان در مینودشت برگزار شد
کد خبر: 4090342
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱

مراسم مجمع‌الذاکرین‌ کانون بسیج مداحان در مینودشت برگزار شد

به مناسبت فرارسیدن هفته وحدت مراسم مجمع‌الذاکرین‌ کانون بسیج مداحان سپاه با حضور امام جمعه مینودشت، جانشین فرماندهی سپاه شهرستان و جمع کثیری از مداحان بسیجی امروز، ۱۶ مهرماه در شبستان آستان مقدس امامزاده جعفر(ع) برگزار شد.

مراسم مجمع الذاکرین با حضور مداحان و امام جمعه مینودشتبه گزارش ایکنا از گلستان، به‌ مناسبت فرارسیدن هفته وحدت مراسم مجمع‌الذاکرین‌ کانون بسیج مداحان سپاه با حضور امام جمعه مینودشت، جانشین فرماندهی سپاه شهرستان و جمع کثیری از مداحان بسیجی امروز، 16 مهرماه در شبستان آستان مقدس امامزاده جعفر‌(ع) برگزار شد.

امام جمعه مینودشت در این مراسم گفت: مداحان و شعرای اهل‌بیت‌(ع) نقش تأثیرگذاری در زمینه ترویج فرهنگ دینی در جامعه دارند.

حجت‌الاسلام کشیری اظهار کرد: شناسایی و ساماندهی و آموزش مداحان جوان و نوجوان در زمینه‌های مختلف می‌تواند در رشد فرهنگی و دینی جامعه مؤثر باشد و بسیاری از آسیب‌ها را در جامعه کم کند.

امام جمعه مینودشت افزود: در شرایطی که دشمنان نظام و اسلام از هر توطئه‌ای برای مبارزه با فرهنگ شیعه استفاده می‌کنند، مداحان و شعرای اهل‌بیت‌(ع) نقش تأثیرگذاری در زمینه ترویج فرهنگ دینی در جامعه دارند.

وی در پایان گفت: مداح به معنای مبلغ فرهنگ سرخ عاشورا، فرهنگ سبز مهدویت و نشر دهنده فرهنگ و معارف قرآن و اهل‌بیت‌(ع) است و کسی که در این کسوت قرار می‌گیرد باید عمل، عکس العمل، موضع گیری‌ها و برخوردهایش در این راستا باشد.

انتهای پیام
captcha