بهره‌مندی هزاران زائر از خدمات کتابخانه‌ای حرم مطهر عباسی
کد خبر: 4091662
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۰

بهره‌مندی هزاران زائر از خدمات کتابخانه‌ای حرم مطهر عباسی

معاونت امور فکری و فرهنگی حرم مطهر عباسی از بهره‌مندی 22 هزار زائر از خدمات کتابخانه‌ای این حرم در نیمه نخست سال 2022 خبر داد.

به گزارش ایکنا به نقل از الکفیل، مرکز اطلاعات دیجیتال وابسته به معاونت امور فکری و فرهنگی حرم مطهر عباسی اعلام کرد: 22498 زائر از ایران، عربستان سعودی، مصر، اردن و عراق از خدمات کتابخانه‌ای استفاده کرده‌اند.

وی افزود: خدمات ارائه‌شده توسط این مرکز شامل خدمات حضوری (از طریق کتابخانه حرم مطهر عباسی) و خدمات اینترنتی (آنلاین) است؛ خدمات ارائه شده از طریق اینترنت شامل خدمات امانت الکترونیکی، سرویس تشخیص سرقت ادبی و همچنین سرویس جستجوی منابع دیجیتال موجود در کتابخانه حرم مطهر عباسی است. همچنین اعضای هیئت‌علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی در دانشگاه‌های عراق می‌توانند از منابع دیجیتال موجود در کتابخانه حرم مطهر عباسی بهره ببرند.

مدیر مرکز اطلاعات دیجیتال خاطرنشان کرد: این مرکز خدمات دیگری را نیز ارائه می‌دهد که عبارت است از خدمات تعیین درصد سرقت علمی در پژوهش‌های دانشجویی و همچنین ارائه منابع دیجیتالی مانند کتاب، پایان‌نامه و دیگر مواردی که محققان و پژوهشگران از آن بهره می‌برند.

انتهای پیام
captcha