جمع‌آوری ۷۵۰ میلیون تومان نذورات مردمی در کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 4092858
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۷

جمع‌آوری ۷۵۰ میلیون تومان نذورات مردمی در کهگیلویه‌وبویراحمد

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: از اول امسال تاکنون ۷۵۰ میلیون تومان نذورات مردمی برای کمک به توسعه و بازسازی جمع‌آوری شده است.

نشست ستاد عتبات عالیات استان

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی ستاد عتبات عالیات استان، آیت‌الله سیدنصیر حسینی، نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه‌وبویراحمد روز گذشته، 26 مهرماه در نشست ستاد عتبات عالیات، اظهار کرد: مردم استان برای کمک کردن همیشه پیشقدم بودند و همین موجب شده تا نذورات خوبی در استان جمع‌آوری شود.

وی با اشاره به اقدامات مؤثر ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات در استان، افزود: متولیان نذورات مردمی باید با یک مدیریت واحد و نظارتی قوی نذورات جمع‌آوری شده را در محل مناسب هزینه کنند.

همچنین، حسن حکمتیان، رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات کهگیلویه‌وبویراحمد نیز گفت: با کمک مردم خیر استان از اول امسال تاکنون ۷۵۰ میلیون تومان نذورات مردمی جمع‌آوری شده است.

وی با اشاره به اقدامات این ستاد در استان، افزود: در اربعین حسینی ۳۵ موکب با کمک این ستاد راه‌اندازی که به بیش از ۱۰۰ هزار زائر حسینی خدمات‌رسانی انجام شد.

همچنین، حجت‌الاسلام علی رحیمی گرکانی، مسئول امور روحانیون ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور نیز در این جلسه بیان کرد: روحانیان همواره در عرصه‌های مختلف در کشور نقش خود را به خوبی ایفا کرده‌اند.

وی گفت: روحانیان، ائمه جمعه و جماعت در جمع‌آوری و هدایت کمک‌ها و نذورات مردمی در امر بازسازی عتبات عالیات نقش بسزایی دارند و از این ظرفیت تبلیغی در این حوزه به خوبی استفاده شده است.

انتهای پیام
captcha