اضافه‌شدن «زیباترین صوت» به مسابقات قرآن نیروهای مسلح جهان در عربستان
کد خبر: 4094579
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۱

اضافه‌شدن «زیباترین صوت» به مسابقات قرآن نیروهای مسلح جهان در عربستان

نهمین دوره مسابقات بین‌المللی حفظ قرآن ویژه نیروهای مسلح در عربستان سعودی اواسط آبان‌ماه با اضافه‌شدن رشته «زیباترین صوت» در این کشور برگزار می‌شود.

 به گزارش ایکنا به نقل از الیوم، این مسابقات به همت اداره کل امور دینی نیروهای مسلح  عربستان و از تاریخ هفتم تا چهاردهم نوامبر( 16 تا 23 آبان ماه) برگزار می‌شود.

عبدالرحمن بن عبدالعزیز الحسینی، مدیرکل اداره کل امور دینی نیروهای مسلح عربستان سعودی و ناظر کل این مسابقات می‌گوید که هدف از برگزاری مسابقات حفظ قرآن کریم ویژه نظامیان تأکید بر نقش عربستان در خدمت به کتاب خدا و  تشویق نظامیان از همه جای جهان به حفظ کتاب خدا و تدبر در معانی آن است.

الحسینی تأکید کرد: اداره کل امور دینی نیروهای مسلح عربستان از تعدادی از مقامات نظامی در بیش از 40 کشور عربی، اسلامی و دوست دعوت کرد تا در این مسابقات شرکت کنند.

وی تصریح کرد: مسابقات حفظ قرآن کریم ویژه نیروهای مسلح امسال با افزوده‌شدن مسابقه «زیباترین صدا» به آن متمایز شده و همچنین مبلغ اهدای جوایز از دوره‌های قبل به یک میلیون و 500 هزار ریال سعودی افزایش یافته است.

این مقام سعودی افزود: مسابقات امسال در چهار رشته حفظ کامل قرآن کریم به همراه ترتیل، تجوید و بیان معانی کلمات قرآن، حفظ 20 جزء به همراه ترتیل، تجوید و بیان معانی کلمات قرآن، حفظ 10 جزء همراه با ترتیل، تجوید و بیان معانی کلمات قرآن و حفظ پنج جزء با ترتیل، تجوید و بیان معانی کلمات قرآن برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha