میادین اردبیل هم پیمان با سرود «برای ایران»+ فیلم
کد خبر: 4103238
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۴

میادین اردبیل هم پیمان با سرود «برای ایران»+ فیلم

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: همزمان با سراسر کشور، میادین استان هم پیمان با سرود «برای ایران» شد.

کانون های مساجد اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، مصطفی آمون، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، هشتم آذرماه، در حاشیه اجرای ویژه‌برنامه گروه سرود در مصلی اردبیل گفت: همزمان با سراسر کشور، میادین استان هم پیمان با سرود «برای ایران»، در آستانه میلاد حضرت زینب کبری(س) و حمایت از تیم ملی فوتبال برای افتخارآفرینی در رقابت‌های جام جهانی شد.

وی افزود: گروه‌های سرود کانون‌های فرهنگی هنری مصلحون، آیت‌الله مروج(ره) و الهادی(ع) به اجرای برنامه پرداختند و این اثر فاخر فرهنگی از شبکه‌های سبلان، سه و خبر به صورت مستقیم پوشش داده شد.

آمون بیان کرد: در شهرستان‌ها نیز گروه‌های سرود کانون‌های مساجد با حضور در میادین اصلی شهر به اجرای سرود با هدف افزایش امید و شورآفرینی در سطح جامعه پرداختند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل ادامه داد: امید است این حرکت فرهنگی منجر به نتایج درخشان برای تیم ملی فوتبال شود و این افتخار آفرینی‌ها در جام جهانی ادامه دار باشد.

انتهای پیام
captcha