امام جمعه مجن منصوب شد
کد خبر: 4103759
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۸

امام جمعه مجن منصوب شد

مسئول دفتر سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان سمنان از انتصاب امام جمعه جدید مجن خبر داد و گفت: حجت‌الاسلام اصلانی به عنوان سنگردار نهاد امامت جمعه در این شهر، مشغول به کار می‌شود.

انتصاب امام جمعه مجن

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام محسن فاطمی‌نیا، مسئول دفتر سیاست گذاری ائمه جمعه استان سمنان، عصر روز گذشته، 9 آذر، در نشست شورای اداری شاهرود شاهرود دو تغییر در ائمه جمعه شرق استان سمنان بودیم، تاکید کرد: اهمیت روز جمعه به واسطه خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه و ذکر خداوند متعال است چرا که اعتقاد داریم نماز جمعه ذکر اعلایی الهی محسوب می‌شود.

مسئول دفتر سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان سمنان با بیان اینکه فخر تمام نمازها، نماز جمعه است، متذکر شد: نماز می‌تواند انسان را از فحشاء دور کند و نماز جمعه والاترین این نمازها است.

فاطمی‌نیا با بیان اینکه ائمه جمعه مدافعان حریم اعتقادی مردم هستند، متذکر شد: ائمه جمعه رسالت‌های سنگینی را در زمینه تبیین به خصوص در دوره امروز که به زعم رهبر معظم انقلاب اسلامی در جنگ ترکیبی هستیم، بر عهده دارند.

مسئول دفتر سیاست گذاری ائمه جمعه استان سمنان با بیان اینکه در انتصاب ائمه جمعه جدید میامی و مجن تلاش شده تا در کنار زهد و ولایتمداری، مقوله تحصیلات حوزوی نیز مد نظر قرار گیرد، یادآور شد: به کارگیری تمام قابلیت‌ها در راستای تعالی فرهنگی و دینی جامعه در زمره مطالبات ما از ائمه جمعه استان سمنان است.

یادآور می‌شود در این مراسم حجت‌الاسلام اصلانی به عنوان امام جمعه جدید شهر مجن معرفی شد که در این راستا حجت‌الاسلام جناتی برای سال‌ها و حجت الاسلام بهرامی در دوره کوتاهی امامت جمعه مجن را بر عهده داشتند.

انتهای پیام
captcha