اشکال در تولید محتوا، عامل اصلی اختلال فرهنگی کشور است
کد خبر: 4105457
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۷
معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

اشکال در تولید محتوا، عامل اصلی اختلال فرهنگی کشور است

معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اشکال در تولید محتوا و انتقال درست اطلاعات دو عامل اساسی اختلال فرهنگی امروز کشور است که باید دستگاه‌های فرهنگی به این موضوع ورود جدی‌تری داشته باشند.

اشکال در تولید محتوا؛ عامل اصلی اختلال فرهنگی کشور

به گزارش ایکنا از سمنان، یاسر احمدوند،معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، شب گذشته، 16 آذرماه، در نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان با بیان اینکه اشکال در تولید محتوا و انتقال درست اطلاعات دو عامل اساسی اختلال فرهنگی امروز کشور است اظهار کرد: ضرورت دارد تا دستگاه‌های فرهنگی نسبت به این مقوله ورود جدی‌تری داشته باشند.

وی ادامه داد: برای ورود به حوزه‌های مختلف فرهنگ باید امکانات و منابع مالی کافی در اختیار قرار گیرد که بر این اساس انتظار می‌رود نهادهای فرهنگی با روحیه مطالبه‌گری تخصیص اعتبار لازم این حوزه را طلب کنند.

معاون فرهنگ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه علیرغم داشتن مردمی انقلابی و با فرهنگ اما پیام انقلاب برای نسل جدید به درستی تبیین نشده تصریح کرد: امروز با شکاف بین نسل جدید و نسل انقلابی مواجه هستیم که نشانگر اختلال در حوزه فرهنگ است.

به گفته وی؛ در جنگ نرم با دشمن نیازمند استراتژی و راهبرد مناسب هستیم که در این راستا با توجه به اهمیت موضوع حوزه فرهنگ باید ضمن داشتن آرایش راهبردی و جنگی اعتبارات، بودجه در خور مسئله فرهنگ نیز منظور شود.

انتهای پیام
captcha