بیست و نهمین مرحله رزمایش مواسات در سمنان برگزار می‌شود
کد خبر: 4108141
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶
همزمان با شب یلدا

بیست و نهمین مرحله رزمایش مواسات در سمنان برگزار می‌شود

فرمانده سپاه استان سمنان از برگزاری بیست و نهمین مرحله رزمایش مواسات همزمان با شب یلدا در استان سمنان خبرداد.

بیست و نهمین مرحله رزمایش مواسات در سمنان برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از سمنان، حمید دامغانی، فرمانده سپاه استان سمنان، امروز، 28 آذرماه در جلسه قرارگاه استانی مواسات و کمک مؤمنانه با بیان اینکه تشکیل قرارگاه محرومیت‌زدایی برای متمرکز شدن خدمت‌رسانی در استان بوده گفت: تمام تلاش سپاه هم‌افزایی با دستگاه‌های اجرایی برای همکاری و خدمت‌رسانی بیشتر به مردم نیازمند است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با اشاره به اینکه سطح محرومیت در نقاطی از استان به دلیل گستردگی، بیشتر است، متذکر شد: پراکندگی جمعیت و وسعت بسیار زیاد از جمله موانع خدمت‌رسانی به خصوص در مناطق محروم و روستایی است.

وی با تأکید براینکه خدمت‌رسانی به مردم یک سعادت برای مسئولان و یک وظیفه است افزود: اصلی‌ترین اولویت قرارگاه محرومیت‌زدایی خدمت‌رسانی به نیازمندان و محرومین است.

دامغانی بیان اینکه بیست و نهمین مرحله رزمایش مواسات همزمان با شب یلدا در استان سمنان برگزار می‌شود، اظهار کرد: در این مرحله ۲۰ هزار بسته توسط سپاه و بسیج و بقیه کمک‌های مومنانه توسط سایر دستگاه و نهادها تهیه و با محوریت مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسيج در بین نیازمندان توزیع می‌شود.

مهدی کاشفی، دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی استان سمنان با اشاره به اینکه تاکنون بیش‌ از ۵۱۸ میلیار تومان خدمات‌ در رزمایش مواسات استان سمنان ارائه شده متذکر شد: تهیه و توزیع یک هزار و ۷۲۰ سری جهیزیه، توزیع اطعام، آزادی ۱۶۶ نفر از زندانیان، قربانی هفت هزار و۲۰۰  دام و توزیع ۱۷۵هزاربسته معیشتی تنها بخشی از خدمات ارائه شده در رزمایش مواسات استان بوده است.

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی استان سمنان با بیان اینکه ۳ قرارگاه در استان جهت خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی ایجاد شده متذکر شد: در عرصه‌های مختلف این قرارگاه‌ها کار خدمت‌رسانی به نیازمندان را انجام‌ خواهند داد.

وی افزود: تشکیل ۵۵۰ صندوق قرض‌الحسنه، اجرای ۱۸۰ پروژه محرومیت‌زدایی و اجرای طرح نصب ۳هزار پنل خورشیدی از مهمترین فعالیت‌های سال جاری بوده است.

جلسه قرارگاه استانی مواسات و کمک مؤمنانه با حضور حجت‌الاسلام مطیعی نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان، دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان، مهدی کاشفی دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی استان سمنان و جمعی از مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.

انتهای پیام
captcha