نخستین نشست قرارگاه بصیرتی دیار علویان برگزار شد
کد خبر: 4109976
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۶

نخستین نشست قرارگاه بصیرتی دیار علویان برگزار شد

نخستین نشست قرارگاه بصیرتی دیار علویان، با حضور فعالان فرهنگی، سیاسی و دانشگاهی مازندران برگزار شد.

روح الله سلگی

به گزارش ایکنا از مازندران، نخستین نشست قرارگاه بصیرتی دیار علویان، 5 دی با حضور فعالان فرهنگی، سیاسی و دانشگاهی مازندران، در محل استانداری مازندران برگزار شد.

روح‌الله سلگی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران، در این نشست، گفت: لازم است که گفتمان با جامعه به‌ویژه نسل حاضر و آینده‌ساز کشور با هدف تبیین مؤلفه‌های فاخر و اثر بخش فرهنگی انجام شود.

وی افزود: اگرچه دشمنان از آغاز پیروزی انقلاب انواع و اقسام توطئه‌ها و خدعه‌ها را برای تضعیف انقلاب به‌کار بستند لیکن ملت ما در دوران دقاع مقدس آب دیده و در برابر تهدیدات واکسینه شده است.

سلگی با اشاره به شبیخون فرهنگی دشمن در دهه 70 و وادادگی‌های ناشی از بی عملی در حوزه فرهنگ در طول سال‌های پس از آن، تصریح کرد: باید با راه‌اندازی نهضت عمیق فرهنگی و جهاد تبیین حول محورهای اساسی انقلاب بر جنگ نرم دشمن غلبه کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران خاطرنشان کرد: باید با اتکا به مبانی نظری انقلاب و انگاره‌های برجسته فرهنگی متأثر از آن در عرصه فرهنگی پیشتازی کنیم و ابتکار عمل را در عرصه جنگ نرم در دست بگیریم.

وی اظهار کرد: فتنه اخیر کشور و موج آفرینی رسانه‌ای دشمنان بر بستر فضای مجازی که با هوشمندی و بصیرت مردم کشورمان ناکام ماند.

سلگی بیان کرد: معاندان با همراهی عوامل اجاره‌ای در این فتنه از هیچ اقدام رذیلانه‌ای برای اجرای مأموریت رژیم صهیونیستی و سازمان منافقین در یورش به ساختارهای قانونی و مورد حمایت مردم کوتاهی نکردند.

معاون استاندار مازندران با بیان اینکه رسانه‌های معاند در فتنه اخیر با اهانت به کانون‌های دینی و اسطوره‌های ماندگار ملت درصدد تضعیف ارزش‌های فرهنگی کشور هستند، افزود: باید با بسیج ظرفیت‌های مؤثر فرهنگی انقلاب هوشیارانه در قبال این توطئه‌ها ایستادگی کرد.

انتهای پیام
captcha