کمپین ممنوعیت محصولات حاوی نمادهای ضد اسلامی در الجزایر
کد خبر: 4110516
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵

کمپین ممنوعیت محصولات حاوی نمادهای ضد اسلامی در الجزایر

وزارت بازرگانی الجزایر از راه‌اندازی کمپینی به منظور ممنوعیت استفاده از محصولات حاوی نمادهای ضد اسلامی و ناقض ارزش‌های اخلاقی جامعه در این کشور خبر داد.

به گزارش ایکنا به نقل از رأی الیوم، وزارت بازرگانی الجزایر با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: این کمپین آگاهی‌بخش که با هماهنگی انجمن‌های حمایت از مصرف‌کنندگان و مراکز حرفه‌ای سامان‌دهی می‌شود، در سوم ژانویه آغاز و تا نهم ژانویه ادامه خواهد داشت.

بر اساس این بیانیه، هدف از این ابتکار افزایش آگاهی مصرف‌کنندگان و فعالان اقتصادی در مورد خطرات ناشی از تجارت محصولات دارای نمادهای ضد اسلامی و ناقض ارزش‌های اخلاقی در بازار الجزایر است.

بیانیه وزارت بازرگانی حاکی از آن است که مواردی از نمادها و علائم ضد اسلامی و مغایر با اخلاق در اسباب‌بازی‌های کودکان، وسایل مدرسه، لباس‌ها و حتی جلد قرآن کریم مشاهده شده است.

تلاش عمده این کمپین به مبارزه با نمادهای ترویج کننده همجنسگرایی و یا دیگر موارد مغایر با اسلام و ارزش‌های اخلاقی در جامعه الجزایر اختصاص دارد.

الجزایر به دنبال ممنوعیت فروش هرگونه کالا و محصولاتی است که حاوی نمادهای ضد اسلامی و مغایر با اخلاق جامعه بوده و همچنین برای متخلفان نیز مجازات مدنی و کیفری در نظر گرفته است.

انتهای پیام
captcha