اضافه شدن 10 مرکز جدید واکسیناسیون کرونا در مشهد
کد خبر: 4112226
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰

اضافه شدن 10 مرکز جدید واکسیناسیون کرونا در مشهد

مدیر گروه پیشگیری و درمان بیماری‌های واگیر و غیرواگیر در دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اضافه شدن 10 مرکز جدید در امر واکسیناسیون کرونا گفت: دریافت دز یادآور واکسن کرونا در افراد بالای 18 سال در راستای مقابله با زیرسویه‌های جدید و عدم ایجاد گرفتاری‌های موج هشتم امری ضروری است.

واکسیناسیونبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، ناصر امینی، مدیر گروه پیشگیری و درمان بیماری‌های واگیر و غیرواگیر در این دانشگاه اظهار کرد: به جز تمامی مراکز و خانه‌های بهداشت و پایگاه‌های سلامت، 10 مرکز جدید هم در امر واکسیناسیون کرونا اضافه شده و تمامی این مراکز در نوبت‌های صبح و عصر روزهای کاری و تعطیل، از ساعت 7:30 تا 19:30 فعال هستند.

وی بیان کرد: محدودیتی در تزریق روزانه نداریم و از مردم می‌‎خواهیم که در انجام این کار بسیار مهم و حیاتی تأخیر ایجاد نکنند، هم‌اکنون نیز میزان مراجعات به مراکز واکسیناسیون کرونا پایین بوده و اگر می‌خواهیم که گرفتار مشکلات ناشی از موج هشتم بحران کرونا نشویم باید هرچه سریع‌تر نسبت به دریافت دُز یادآور واکسن کرونا اقدام نماییم.

مدیر گروه پیشگیری و درمان بیماری‌های واگیر و غیرواگیر در دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: انجام واکسیناسیون گسترده در کنار استفاده از ماسک، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی نقش اساسی در سلامت گروه‌های مختلف جامعه دارد.

وی تأکید کرد: دریافت دز یادآور واکسن کرونا از سوی مردم در راستای مقابله با زیرسویه‌های جدید سویه اومیکرون ویروس کرونا و عدم ایجاد گرفتاری‌های موج هشتم بسیار حائز اهمیت بوده و هست و از تمامی افراد بالای 18 سال به‌خصوص بیماران و افراد با مشکلات سیستم ایمنی می‌خواهیم که نسبت به دریافت این دُز اقدام کنند.

امینی تصریح کرد: هم‌اکنون واکسن‌های برکت، سینوفارم، نورا و اسپایکوژن به تعداد زیاد موجود است و مشکلی بابت کمبود واکسن وجود ندارد و تنها نیازمند حضور پررنگ مردم در مراکز واکسیناسیون کرونا هستیم.

انتهای پیام
captcha