کیفیت بالای آثار جشنواره فیلم ملی 17
کد خبر: 4112321
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۷

کیفیت بالای آثار جشنواره فیلم ملی 17

دبیر جشنواره فیلم ملی 17 بیان کرد: گفت‌وگو با خانواده شهدا و هم‌رزمان آنان که در مورد آن‌ها فیلم ساخته شده و در اکران فیلم حضور داشتند ثابت می‌کند دقت و کیفیت آثار تولیدی در جشنواره بسیار بالا بوده است.

داوود جلیلی، دبیر جشنواره فیلم ملی ۱۷به گزارش خبرگزاری ایکنا از قم، داوود جلیلی، دبیر جشنواره فیلم ملی ۱۷ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: گفت‌وگو با خانواده شهدا و هم‌رزمان آنان که در مورد آن‌ها فیلم ساخته شده و در اکران فیلم حضور داشتند ثابت می‌کند دقت و کیفیت آثار تولیدی در جشنواره بسیار بالا بوده است.   

وی افزود: ساختن ۶۰ فیلم مستند در کنار فعالیت‌های کنگره ملی شهدای استان قم در نوع خود بی‌نظیر و تولیدات در این سقف زمانی با توجه به اعتبارات محدود قابل توجه است.

دبیر جشنواره فیلم ۱۷ با اشاره به گروه‌های سه‌گانه الف،ب و ج، تولیدات فیلم اولی‌ها در گروه ج را بالاتر از توقع اعلام کرد.

یادآور می‌شود، فصل دوم رونمایی و اکران فیلم‌های این جشنواره در خانه موزه شهید زین‌الدین و سالن نمایش تالار شهر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در تاریخ‌های ۲۴ الی ۲۶ در خانه موزه شهید زین‌الدین رونمایی و ۲۷ الی ۲۹ اکران خواهد شد.

انتهای پیام
captcha