وحدت و انسجام ملت ایران، توهم دشمنان را باطل کرد
کد خبر: 4121316
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶

وحدت و انسجام ملت ایران، توهم دشمنان را باطل کرد

استاندار خوزستان با بیان اینکه دشمنان ما روزی سودای این را داشتند که انقلاب چهل‌سالگی خود را نمی‌بیند، اما این توهم با مقاومت و ایستادگی، وحدت و انسجام ملت تبدیل به خیالی باطل شد، گفت: ملت ایران راه خود را پیدا کرده و در چارچوب انقلاب اسلامی در مسیر پیشرفت و توسعه کشور گام بر می‌دارد.

علی اکبر حسینی محراببه گزارش ایکنا از خوزستان، جشن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در اهواز، همزمان با سراسر کشور، با تجمع پرشور و باشکوه مردم در میدان مولوی برگزار شد.

علی اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: حضور پرشور مردم ایران و به ویژه خوزستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن، خط بطلانی بر توطئه‌های دشمنان انقلاب است.

وی اظهار کرد: این سیل جمعیت مردم که به عشق انقلاب پا به عرصه گذاشتند؛ باطل کننده سحر تمام جادوگری‌ها و فضای مجازی دروغین آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها است.

استاندار افزود: دشمنان ما روزی سودای این را داشتند که انقلاب چهل‌سالگی خود را نمی‌بیند، اما این توهم با مقاومت و ایستادگی، وحدت و انسجام ملت تبدیل به خیالی باطل شد.

حسینی محراب گفت: ملت ایران راه خود را پیدا کرده و در چارچوب انقلاب اسلامی در مسیر پیشرفت و توسعه کشور گام بر می‌دارد.

وی افزود: بی شک حضور باشکوه مردم در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن موجب یاس دشمنان از طمع‌ورزی به حریم جمهوری اسلامی ایران است.

استاندار خوزستان گفت: مردم خوزستان در دوران مختلف انقلاب، همواره حضوری پررنگ و تأثیر گذار داشته‌ و حضور گسترده اقشار مختلف مردم در راهپیمایی امروز، پشتوانه محکمی برای نظام است.

وی در پایان با بیان اینکه مردم با حضورشان، حماسه دیگری در حمایت از انقلاب و نظام خلق کردند گفت: به برکت خون شهدا و امام راحل و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، نسل جوان کشور با شور و شعور، اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی را دنبال و پیروی می‌کند.

گفتنی است، راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال در ۷۳ نقطه از خوزستان با حضور یکپارچه و وحدت آفرین مردم برگزار شد.

انتهای پیام
captcha