نظام پرداخت عادلانه حقوق، در دستور کار دولت است
کد خبر: 4122194
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۷
معاون پارلمانی رئیس جمهور:

نظام پرداخت عادلانه حقوق، در دستور کار دولت است

معاون پارلمانی رئیس جمهور افزود: دولت نظام پرداخت عادلانه حقوق را در سازمان اداری استخدامی در دستور کار دارد و در این لایحه نگاه عادلانه در پرداخت‌ها لحاظ خواهد شده است.

سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهوربه گزارش ایکنا از سیستان و بلوچستان، سیدمحمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور، شامگاه سه‌شنبه ۲۵ بهمن در شورای اداری سیستان و بلوچستان، با بیان اینکه دولت سیزدهم در یک سال و نیم اخیر، اقدامات بسیار خوبی برای رفع محرومیت، اشتغال‌زایی و سایر بخش‌های اقتصادی انجام داده است، گفت: ۴۸ طرح بزرگ و پیشران اقتصادی در دولت سیزدهم در سطح کشور با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و سرمایه بانک‌ها در حال انجام است که ۲۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و زمانی‌که به ثمر نشست، این طرح‌ها تحول بزرگی در کشور ایجاد خواهد کرد.

وی با بیان اینکه سرمایه‌گذاری بسیار خوبی از سوی دولت و بخش خصوصی در کشور در حال انجام است و ما به آینده بسیار امیدوار هستیم، حمایت از مؤدیان شفاف مالیاتی را سیاست دولت در حوزه مالیات عنوان کرد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور افزود: با توجه به شناسایی مؤدیان جدید، پیش‌بینی درآمدهای مالیاتی دولت در بودجه سال آینده ۵۰ درصد نسبت به بودجه امسال افزایش دارد. ما در گذشته فرار مالیاتی گسترده در کشور داشتیم که دولت با شناسایی مؤدیان مالیاتی راه فرار مالیاتی را بست و در این زمینه به موفقیت‌های چشمگیری دست یافتیم.

حسینی ادامه داد: ما همچنان شاهد فرار مالیاتی هستیم که این‌ها باید شفاف شود و دولت به دنبال این است تا فاصله طبقاتی را در کشور کوتاه کنیم. دولت سیزدهم به دنبال رفع محرومیت از استان‌های کمتر توسعه‌یافته است و در این زمینه اقدامات خوبی انجام داده و همچنان در دستور کار دارد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور افزود: دولت نظام پرداخت عادلانه حقوق را در سازمان اداری استخدامی در دستور کار دارد و در این لایحه، نگاه عادلانه در پرداخت‌ها لحاظ خواهد شد.

حسینی با بیان اینکه دولت به دنبال تقویت اقتصاد مردمی است و شرایط مردمی کردن اقتصاد در کشور فراهم است، گفت: دولت از طریق نظارت، برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری از فعالان بخش‌های مختلف حمایت کند.

انتهای پیام
captcha