جبهه انقلاب نیازمند بصیرت‌افزایی برای مقابله با تهدیدات فرهنگی است
کد خبر: 4122473
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۷

جبهه انقلاب نیازمند بصیرت‌افزایی برای مقابله با تهدیدات فرهنگی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: جبهه انقلاب پیش از هر زمان دیگری نیازمند بصیرت‌افزایی برای مقابله با تهدیدات فرهنگی در مسیر پیشرفت و بالندگی کشور است.

روح اله سلگی

به گزارش ایکنا از مازندران، به نقل روابط عمومی استانداری مازندران، نشست قرارگاه بصیرتی دیار علویان، 26 بهمن‌ماه در سپاه کربلای مازندران برگزار شد.

روح‌الله سلگی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران، در این نشست گفت: در ملاک فعالان فرهنگی در عرصه جهاد تبیین باید مشی رهبر فرزانه انقلاب و مؤلفه‌های اساسی نظام اسلامی باشد.

وی با بیان اینکه فرهنگ زیربنای توسعه و بستر تعالی بخش انقلاب اسلامی است، افزود: تبلیغات پرحجم و غیر واقعی معاندان بر بستر باورهای غلط فرهنگی یک چالش جدی است و معاندان و حامیان آن‌ها با مخالفت آشکار با مظاهر فرهنگی و نشاط ایرانیان هویت واقعی خود را عیان کردند.

سلگی با بیان اینکه مخالفت با مظاهر رشدیافتگی و اعتلای کشور از سوی ایرانیان وطن‌دوست محکوم است، تصریح کرد: اجماع معاندان و دشمنان برای مانع‌تراشی در راه پیشرفت کشور مایه سرافکندگی و طرد آنان در پیشگاه ملت شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با بیان اینکه گفت‌وگو و پاسخ به شبهات نسل جدید به ویژه جوانان دهه هشتادی از گسست نسلی جلوگیری می‌کند، خاطرنشان کرد: جهاد تبیین در گام دوم، مأاموریت راهبردی جریان انقلاب است. مراقبت از سامانه‌های فرهنگی و آمادگی برای فتنه‌های جدید نیاز اساسی جبهه انقلاب است.

وی اظهار کرد: جبهه انقلاب پیش از هر زمان دیگری نیازمند بصیرت‌افزایی برای مقابله با تهدیدات فرهنگی در مسیر پیشرفت و بالندگی کشور است.

سلگی، تلاش دولت سیزدهم را در مسیر تقویت امید و همبستگی ملی واجد قدرشناسی و غرورانگیز دانست و یادآور شد: دولت سیزدهم در اعتلای جایگاه جهانی انقلاب پیشتاز است.

انتهای پیام
captcha