تولید نخستین حجاب ضد آب در بریتانیا
کد خبر: 4122526
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳

تولید نخستین حجاب ضد آب در بریتانیا

شرکت بریتانیایی فعال در حوزه لباس‌های طبیعت‌گردی و کوهنوردی حجاب‌هایی را برای زنان مسلمان تولید کرده که به دلیل ضد آب بودن مناسب طبیعت‌گردی است.

به گزارش ایکنا به نقل از Live for Outdoors، این شرکت که Trekmates نام دارد و در شهر بیرمنگهام بریتانیا مستقر است این حجاب‌ها را که شامل سرپوش و نقاب است، با همکاری شرکت دیگری به نام Amira برای زنان مسلمان تولید کرده و هدف خود را  تشویق زنان اقلیت‌های قومی به بیرون‌رفتن و شکستن موانع و باورهای غلط در مورد زنان مسلمان اعلام کرده است.

این مجموعه حجاب و نقاب به گونه‌ای طراحی شده است که در شرایط مختلف کوهنوردی با استفاده از فناوری‌های سبک وزن و بادوام، ضد آب و بادگیر، افراد را در هر شرایط آب و هوایی گرم و خشک نگه می‌دارد.

Trekmates از سال 1997 کار خود را در حوزه لوازم جانبی مانند دستکش و کلاه آغاز کرد. شروع کار این شرکت از گاراژی در ناتینگهام بود و در این گاراژ ساخت دستکش‌ و کلاه‌ برای ماجراجویان و علاقه‌مندان به فضای باز از همه نوع بود.

در حال حاضر این شرکت علاوه بر دستکش و کلاه لوازم دیگری مانند کوله‌، کیسه خواب‌ و سایر ملزومات کمپینگ و طبیعت‌گردی تولید می‌کند.

انتهای پیام
captcha