آخرین اصلاحات آیین‌نامه «4 هزار شهید 4 هزار حافظ»
کد خبر: 4125124
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۹
در چهل و سومین جلسه هیئت مدیره اتحادیه قرآنی استان یزد مطرح شد

آخرین اصلاحات آیین‌نامه «4 هزار شهید 4 هزار حافظ»

چهل و سومین جلسه هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات قرآنی یزد با مصوباتی چون طرح آخرین اصلاح پیشنهادی آیین‌نامه طرح «4 هزار شهید 4 هزار حافظ»، پیشنهاد حضور در نمایشگاه قرآن استان و سی‌ام نمایشگاه بین‌المللی قرآن و ارائه ظرفیت‌های مردمی و برگزاری مسابقه قرآنی «بهار در بهار» در رمضان امسال، همراه بود.

چهل و سومین جلسه هیئت مدیره اتحادیه قرآنی یزدمحمد شایق، قائم مقام اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت یزد در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: چهل و سومین جلسه هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات قرآنی استان، صبح امروز، 9 اسفندماه در دفتر اتحادیه تشکیل شد.

وی ادامه داد: طی این جلسه آخرین اصلاح پیشنهادی آیین‌نامه طرح «4 هزار شهید 4 هزار حافظ» مطرح شد و به تصویب اعضا رسید و مقرر شد آخرین آیین‌نامه به امضای همه اعضا و بازرسی و ناظران در جلسه آینده برسد.

شایق طی این جلسه درباره نحوه ارائه ظرفیت‌ بخش مردمی استان در نمایشگاه بین‌المللی قرآن و نمایشگاه قرآن در یزد گفت: مقرر شد با فراخوان اتحادیه، بستری مناسب برای مؤسسات مجری «4 هزار شهید، 4 هزار حافظ» در نمایشگاه قرآن یزد طی فروردین‌ماه 1402 فراهم شود.

قائم مقام اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت یزد بیان کرد: همچنین درباره معرفی ظرفیت‌های قرآنی ـ مردمی استان به ویژه طرح «4 هزار شهید، 4 هزار حافظ» در سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن بحث و تبادل نظر شد که در صورت صلاحدید در نمایشگاه حضور خواهیم داشت.

وی ادامه داد: با عنایت به همزمانی بهار با ماه مبارک رمضان، مقرر شد تا مسابقه قرآنی «بهار در بهار» در ماه رمضان با همکاری نهادهایی چون فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، سازمان تبلیغات اسلامی استان، سازمان فرهنگی ـ ورزشی شهرداری انجام شود.

شایق بیان کرد: درباره تأمین بودجه حفظ از محل خیرین مقرر شد تا در قالب طرحی برنامه‌ریزی شده و دقیق، پیگیری‌های لازم انجام شود تا خیرین هم به فعالیت‌های قرآنی توجه ویژه‌ای داشته باشند و در این راه بخش مردمی را همراهی کنند.

وی ادامه داد: همچنین مقرر شد یک دوره مهارت‌افزایی ویژه مربیان حفظ با تدریس حجت‌الاسلام علیرضا نجفی، 19 اسفندماه برگزار شود.

انتهای پیام
captcha