«ملک سلیمان» این بار در افق + فیلم
کد خبر: 4125378
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۳

«ملک سلیمان» این بار در افق + فیلم

در پایان هفته جاری فیلم‌های سینمایی ایرانی از جمله «ضیافت، ملک سلیمان و پری» روی آنتن شبکه‌ای تلویزیونی خواهد رفت.

به گزارش ایکنا، فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن؛ «سرزمین خواب»،  «لبخند ماهی‌ها»، «خونه پا»، «پری»، «ضیافت»، «ملک سلیمان»، پنجشنبه و جمعه 11 و 12 اسفند از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.

شبکه دو سیما

انیمیشن سینمایی «سرزمین خواب» به کارگردانی علی لطفی، جمعه 12 اسفند ساعت 8 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. در این انیمیشن خواهیم دید: بزگوش که به جرم دروغگویی به یک بچه غول تبدیل شده است دچار بی‌خوابی مزمن می‌شود و به سرزمین قصه می‌آید و وارد قصه دخترک قصه گو پرهون می‌شود و او را به خانه خود در سرزمین غول‌ها می‌برد و در قفس می‌اندازد و مجبورش می‌کند که برایش قصه تعریف کند.

فیلم تلویزیونی «لبخند ماهی‌ها» به کارگردانی سعید بصیری، شنبه 13 اسفند ساعت 00:40 دقیقه بامداد از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. داستان این فیلم درباره فریدون جوانی است که به دلیل متارکه پدر و مادر و درگذشت مادرش در زمان کودکی، با پدرش زندگی می‌کند. وی که به کار خاصی اشتغال ندارد، دغدغه زیادی در خصوص تغییر شرایط زندگی‌اش دارد. کامران تفتی، مهران رجبی، ایمان صفا، عباس محبوب، اصغر نقی‌زاده و فرج‌الله گل سفیدی در فیلم تلویزیونی «لبخند ماهی‌ها» بازی کرده‌اند.

شبکه سه سیما

فیلم تلویزیونی «خونه‌پا» به کارگردانی ایمان افشاریان، پنج‌شنبه 11 اسفند ساعت 10 از شبکه سه سیما پخش می‌شود. داستان فیلم از این قرار است که: سهیل که نگهبانی ویلای یکی از دوستان پدرش را قبول کرده است حالا برای گردش با دوستانش تصمیم می‌گیرد به خارج از شهر برود و بدین ترتیب آدرس ویلا را به برادرش سپهر می‌دهد تا او به‌جایش نگهبانی بدهد. در این فیلم تلویزیونی؛ امیر غفارمنش، سلمان فرخنده، سوده شرحی و مسعود شریف هنرنمایی کرده‌اند.

پنجشنبه / «ضیافت» آخر هفته سیما با کیمیایی + فیلم

شبکه چهار سیما

فیلم سینمایی «پری» به کارگردانی داریوش مهرجویی، جمعه 12 اسفند ساعت 20:30 از شبکه چهار روی آنتن می‌رود. در خلاصه داستان فیلم آمده است: پری دانشجوی ممتاز رشته ادبیات و تئاتر که از همه مزایای زندگی یک دختر جوان برخوردار است، با خواندن کتاب سبز کوچکی دچار تحولات فکری و حسی می شود. کتاب سرگذشت سیر و سلوک عارف گمنامی در قرن پنجم هجری است. نیکی کریمی، خسرو شکیبایی، علی مصفا و توران مهرزاد در فیلم سینمایی «پری» هنرنمایی کرده‌اند.

شبکه پنج سیما

فیلم تلویزیونی «فقط بیست» به کارگردانی مسعود کرامتی، جمعه 12 اسفند ساعت 9 از شبکه پنج پخش می‌شود. این فیلم درباره خانواده‌ای است که شامل پدر و مادر و یک پسر به نام رحیم و یک دختر است. پدر ادعای آن را دارد که اجدادش ریاضی دان بوده است و حال بچه ها نیز باید ریاضی دان بشوند و در این راه از هیچ تلاشی کوتاهی نمی‌کند تا ریاضی رحیم خوب شود. محمد جواد جعفرپور، شبنم مقدمی، حمید رضا دلاوری، شهرام قاعدی و مسعود کرامتی در فیلم سینمایی «فقط بیست» ایفای نقش کرده‌اند.

شبکه نمایش

فیلم تلویزیونی «به قید قرعه» به کارگردانی علی جعفرآبادی، پنج شنبه 11 اسفند ساعت 13 از شبکه نمایش پخش می‌شود. در خلاصه داستان فیلم آمده است: محسن سال‌هاست که با سودای یک شبه پولدار شدن در قرعه کشی‌های مختلف شرکت می کند. نفیسه روشن، کاوه خداشناس، محمد فیلی، ایمان صفا، مونا کرمی و شهین تسلیمی در این فیلم بازی کرده‌اند.

پنجشنبه / «ضیافت» آخر هفته سیما با کیمیایی + فیلم

فیلم سینمایی «ضیافت» به کارگردانی «مسعود کیمیایی»، جمعه 12 اسفند ساعت 13 از شبکه نمایش پخش می‌شود. داستان این فیلم از این قرار است که؛ هفت دوست سال‌ها پیش قرار گذاشته‌اند که چند سال بعد در روز مشخصی بار دیگر در پاتوق همیشگی شان گرد هم بیایند. در روز تعیین شده همه با هیئت‌های تغییر یافته حاضر می‌شوند به غیر از رامین که اکنون وکیل شده و برای شرکتی به مدیریت مهیاران کار می‌کند. فریبرز عرب‌نیا، پارسا پیروزفر، حسن جوهرچی، مهدی خیامی و بهزاد خداویسی در فیلم سینمایی «ضیافت» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

شبکه امید

انیمیشن سینمایی «سفر به ماه» به کارگردانی علی صمدی احدی، پنج‌شنبه 11 اسفند ساعت 18 از شبکه امید پخش خواهد شد. این انیمیشن درباره پسر کوچولویی به نام پیت است که یک خواهر کوچولو با تخیل بالا دارد و از او فراری است، اما مجبور می‌شود به خاطر کنجکاوی‌های خواهرکوچولوی خود به ماه سفر کند.

فیلم تلویزیونی «کودک 50 ساله» به کارگردانی عباس شوقی، جمعه 12 اسفند ساعت 18 از شبکه امید پخش خواهد شد. داستان این فیلم درباره پژمان، نوجوانی بی ادب و سر به هواست که صحبت های پدر و مادر و مدیر و معلمانش هیچ تاثیری در تغییر رویه او ندارد. مهدی صبایی، مجید مشیری، شهرام عبدلی، ساغر عزیزی، بهار محمدپور و مهدی فقیه در فیلم تلویزیونی «کودک 50 ساله» بازی کرده‌اند.

پنجشنبه / «ضیافت» آخر هفته سیما با کیمیایی + فیلم

شبکه افق

فیلم سینمایی «ملک سلیمان» به کارگردانی شهریار بحرانی، جمعه 12 اسفند ساعت 18 از شبکه افق پخش خواهد شد. داستان این فیلم از مشاهدات حضرت سلیمان(ع) شروع می‌شود؛ خداوند از طریق آن زمینه‌ای ایجاد می‌کند تا حضرت سلیمان(ع) متوجه ضعف‌های بنیادین حکومت خودش شود. امین زندگانی، محمود پاک نیت، الهام حمیدی، مهدی فقیه، حسین محجوب، زهرا سعیدی و علیرضا کمالی در فیلم سینمایی «ملک سلیمان» ایفای نقش کرده‌اند.

انتهای پیام
captcha