آغاز فعالیت کمپین بین‌المللی خیریه رمضان در قطر
کد خبر: 4125480
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۱

آغاز فعالیت کمپین بین‌المللی خیریه رمضان در قطر

مؤسسه خیریه قطر کمپین بین‌المللی خود را با هدف کمک به بیش از یک میلیون نفر در سراسر جهان در ماه رمضان آغاز کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از Gulf Times، مؤسسه خیریه قطر (QC) کمپین خود را با نام رمضان: نشان خود را بگذار (Ramadan: Leave Your Mark) با هدف کمک به نزدیک به 1.9 میلیون نفر در 41 کشور، از جمله قطر، با ارزش بیش از 118 میلیون ریال قطر (32.4 میلیون دلار) راه‌اندازی کرده است.

راه‌اندازی کمپین ماه رمضان امسال در یک کنفرانس مطبوعاتی با سخنرانی احمد یوسف فخرو، دستیار مدیر عامل در بخش توسعه منابع و رسانه کمپین اعلام شد.

فیصل رشید الفهیده، دستیار مدیر عامل در بخش برنامه‌ها و توسعه جامعه و نواف الحمادی، دستیار مدیرعامل در بخش عملیات و برنامه‌های بین‌المللی کمپین نیز از دیگر شرکت‌کنندگان در این کنفرانس مطبوعاتی بودند.

فخرو نزدیک‌شدن ماه رمضان را به مقامات، دولت، شهروندان و ساکنان قطر تبریک گفت و از خداوند خواست که همه به ماه مبارک رمضان برسند و صلح، هماهنگی و شادی در همه جای جهان حاکم شود. وی از خیرین به دلیل حمایتشان از پروژه خیریه قطر در طول سال و کمک‌های سخاوتمندانه به برنامه‌های ماه رمضان تشکر کرد.

فخرو از آنها خواست تا از کمپین حمایت کنند تا به افرادی مانند آوارگان، پناهندگان، آسیب‌دیدگان از بلایا و بحران‌ها، محرومان و نیازمندان در سراسر جهان کمک شود.

این کمپین شامل چندین پروژه است که عبارتند از اطعام روزه‌داران (بسته‌های غذایی، سفره‌های افطار همگانی)، زکات فطره، لباس عید فطر و هدیه عید فطر برای یتیمان و خانواده‌های کم درآمد است.

الحمادی درباره پروژه‌های ماه رمضان که در خارج از قطر اجرا می‌شود، گفت: خیریه قطر از طریق دفاتر میدانی و شرکای محلی خود، قصد دارد این پروژه‌ها را در 40 کشور اجرا کند و بر کشورهای بحران‌زده مانند سوریه، ترکیه سومالی، بنگلادش (از جمله پناهندگان روهینگیا) و فلسطین تمرکز خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha