تجلیل از قرآنیان برتر شهرستان بم + عکس
کد خبر: 4125785
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶

تجلیل از قرآنیان برتر شهرستان بم + عکس

در شب شعر مهدوی که از سوی مؤسسه نوباوران جوان و مهد قرآن کریم بم برگزار شد، از قرآنیان برتر این شهرستان نیز تجلیل شد.

شب شعر مهدویبه گزارش ایکنا، مراسم جشن شور جوانی و شب شعر مهدوی به‌مناسبت ولادت حضرت علی اکبر(ع) و هفته جوان از سوی مؤسسه نوباوران جوان بم و مهد قرآن کریم این شهرستان برگزار شد.

این مراسم با همکاری هیئت علقمه بم، اداره‌کل ورزش و جوانان استان کرمان، معاونت فرهنگی و امور جوانان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بم و هیئت علقمه در محل مسجد مسلم بن عقیل برپا شد.

مراسم با تلاوت قرآن توسط قرآن‌آموز رقیه عارفی آغاز شد و بعد از پخش سرود جمهوری اسلامی و قرائت صلوات خاصه امام رضا(ع) عقیل عارفی، مدير مؤسسه نوباوران جوان بم و مهد قرآن با گرامیداشت اعیاد شعبانیه به بیان سخنانی درخصوص ابعاد شخصیتی حضرت علی اکبر(ع) پرداخت و گزارشی از فعالیت‌های قرآنی، آموزشی و فرهنگی بیان و در ادامه شاعران دادگر و باقری اشعار خود را در وصف امام زمان(عج) خواندند. در ادامه بحرینی ذاکر اهل‌بیت(ع) به مولودی‌خوانی و کودکان حاضر در مراسم به شعرخوانی پرداختند.

در پایان از نفرات برتر قرآنی محمدمهدی قائم‌آبادی، ابوالفضل عارفی، مهراد صادقی، امیر درستکار، نفرات برتر مسابقه تفسیر سوره فجر و علی‌اصغر رسولیان در رشته حفظ، محمدرضا قایم‌آبادی رشته قرائت و احمدرضا بیغمی حفظ بیست سوره آخر قرآن تجلیل شد.

در حاشیه مراسم، گرداندن پرچم تبرکی حرم حضرت ابالفضل(ع) به مراسم حال و هوای دیگری داد.

انتهای پیام
captcha