انتقال ۷۵ دانش‌آموز سمنانی به مراکز درمانی
کد خبر: 4126567
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۴

انتقال ۷۵ دانش‌آموز سمنانی به مراکز درمانی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان از انتقال ۷۵ دانش‌آموز دختر دوره متوسطه شهرستان سمنان‌ با علایم بی‌حالی و ضعف به مراکز درمانی سمنان خبر داد.

ارسالی// مسمومیت 75 دانش‌آموز سمنانی

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، احمد ریواده، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، شب گذشته، 15 اسفند از مسمومیت 75 دانش‌آموز دختر دوره متوسطه شهرستان سمنان‌ با علایم بی‌حالی و ضعف به مراکز درمانی سمنان خبر داد.

وی ادامه داد: پس از اطلاع به اورژانس مبنی بر مشاهده علایم بی‌حالی، ضعف و تنگی نفس دانش‌آموزان در تعدادی از مراکز آموزش متوسطه دوره اول دخترانه شهرستان سمنان، نیروهای امدادی و پیش‌بیمارستانی سریعاً به مراکز اعلام شده مراجعه و پس از حضور کارشناسان در ۵ مرکز آموزشی و یک مرکز ورزشی در شهر سمنان تعداد ۷۵ نفر از دانش‌آموزان با نشانه‌های بی‌حالی، ضعف و علائم تنفسی به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

به گفته ریواده با توجه به حوادث مشابه رخ داده در طی چند روز گذشته در سطح برخی شهرهای کشور، دانش‌آموزان و برخی اولیا به دلیل بار روانی ناشی از این مقوله دچار اضطراب و تنش روانی شده و اظهار دغدغه‌مندی کردند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان با اشاره به اینکه اقدامات مورد نیاز توسط کادر درمانی در اسرع وقت برای این دانش‌آموزان انجام شد اظهار کرد: اکثریت آن‌ها در حال ترخیص از بیمارستان بوده و تعدادی نیز جهت ادامه درمان در بیمارستان تحت‌نظر قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام
captcha