آیین معارفه رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان برگزار شد
کد خبر: 4127611
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵

آیین معارفه رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان برگزار شد

آیین تکریم و معارفه رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان، امروز،‌ 21 اسفند برگزار شد.

ارسالی// قبول مسئولیت همت بالایی می‌طلبد

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام رضا کهساری، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان سمنان، امروز،21 اسفند در آیین تکریم و معارفه رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان با بیان اینکه انسانها برای رسیدن به هدف و مقامهای بلند باید همت بالایی داشته باشند گفت: انسانها باید از تجربه‌ها و اندرزها پند بگیرند و بهره‌برداری کنند تا دچار نقص نشوند.

وی افزود: انسانها باید از شدت سختی نترسند و به گشایش امور امیدوار باشند چون هیچ کاری بدون سختی نیست که در این راستا مدیران باید برای اداره مجموعه تمام تلاش و توان خود را به کار بگیرند.

کهساری با اشاره به اینکه تدبیر داشتن در کار مدیریتی مهم است یادآور شد: باید از دانش و تجربه دیگران بهره‌برداری کرد و پست‌هایی که به انسانها واگذار می‌شود امانت و وسیله خدمتگذاری هستند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان سمنان با بیان اینکه با مسئولیت‌هایی که بر عهده ما گذاشته می‌شود مورد آزمایش الهی قرار می‌گیریم متذکر شد: همه مسئولان باید بکوشند تا از این آزمایش سربلند بیرون بیایند.

وی همت، پشتکار، صداقت و تلاش را از جمله ویژگی‌های رئیس سابق دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان دانست و برای علیرضا عزالدین سرپرست جدید این دانشگاه آرزوی  موفقیت کرد.

علیرضا عزالدین، سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان نیز با اشاره به اینکه دانشگاه فنی و حرفه‌ای جز تاثیرگذارترین مجموعه‌ها در بحث اشتغال دانش‌آموختگان است افزود: ین دانشگاه تنها دانشگاه دولتی در سطح استان است که به موضوع مهارتی می‌پردازد.

وی دانشگاه فنی و حرفه‌ای را یک دانشگاه اقتصادی دانست و گفت: اهداف اقتصادی این دانشگاه در کنار اهداف آموزشی، فرهنگی و اجتماعی بسیار برجسته‌تر است.

عزالدین دانشگاه‌ها را مکانی برای پرورش اندیشمندان برشمرد و گفت: هرچه این محیط فرهنگی شاداب‌تر و زیباتر باشد اثر بخش‌تر و بهره‌وری آن بیشتر است.

سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان تربیت نیروی‌های متخصص کاردان ،کارآفرین،خلاق و مسئولیت‌پذیر را از مهمترین اهداف این دانشگاه دانست و افزود: ماموریت اصلی این دانشگاه تربیت تکنسین‌های کارآمد، خلاق، ماهر و اشتغال‌آفرین است.

به گفته وی؛ دانشگاه فنی و حـرفه‌ای دانشگاه نسل سوم، کارآفرین و مهارت محور است و حلقه ارتبـاط بین صنعت و دانشگاه محسوب می‌شود.

انتهای پیام
captcha