تقارن بهار طبیعت و قرآن فرصتی برای خودشناسی است
کد خبر: 4129495
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۰

تقارن بهار طبیعت و قرآن فرصتی برای خودشناسی است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی گفت: تقارن بهار طبیعت و بهار قرآن فرصتی را به‌وجود آورده تا به خودشناسی که مبنای خداشناسی است، برسیم.

عیسی فرهادی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی

به گزارش ایکنا از گیلان، عیسی فرهادی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با صدور پیام نوروزی ضمن تبریک فراسیدن سال نو و ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: تقارن بهار طبیعت و بهار قرآن فرصتی را به‌وجود آورده تا به خودشناسی که مبنای خداشناسی است، برسیم؛ طبیعت به‌عنوان یکی از نشانه‌های خدا سرشار از درس و عبرت است.

وی با بیان اینکه دلی که بیدار است، در هر پدیده‌ای عبرتی می‌بیند و از هر نشانه‌ای، درسی می‌آموزد و پندی می‌داند لذا بیداردلان از بهار، درس تحول و نو شدن می‌آموزند، افزود: دعای تحویل سال هم به خوبی بیانگر این امر است که مهم‌ترین تحول در نوروز و در آستانه سال جدید، تحول احوال خویش و بهترین دعا در لحظه تحویل سال هم دعا برای تحول اخلاقی خودمان است.

فرهادی با بیان اینکه تحول سال جدید شمسی مصادف با نوعی تحول در عالم طبیعت است و فرصتی است برای اینکه انسان به تحول درونی و به اصلاح امور روحی، معنوی و مادی خود بپردازد، گفت: خدا را شاكريم كه به ما توفيق خدمت در اين ميدان سازندگی عطا فرمود تا سهمی هر چند اندک در اين جهاد عظيم بر عهده داشته باشيم و باز هم قادر بی همتا را ‌سپاس می‌نهيم كه به همه ما قدرت خدمت عطا فرمود تا در حد توان دين خود را در قبال مردم خوب کشور عزیزمان ادا نمایيم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی تصریح کرد: امید دارم که با عنایت خداوند منان بتوانیم در سال جدید که به فرموده رهبر معظم انقلاب به سال «مهار تورم و رشد تولید» مزین شده قدم‌های استوار در راه خدمت به مردم، اعتلای کشور عزیزمان و توسعه همه جانبه منطقه آزاد انزلی برداریم.

انتهای پیام
captcha