برگزاری دومین محفل «ضیافت قرآنی در شب‌های آسمانی»
کد خبر: 4129532
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۰

برگزاری دومین محفل «ضیافت قرآنی در شب‌های آسمانی»

دومین محفل «ضیافت قرآنی در شب‌های آسمانی» به‌مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان با تلاوت قاریان دانش‌آموز و دانشجو در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

دومین محفل «ضیافت قرآنی در شب‌های آسمانی»به گزارش ایکنا از فارس، دومین محفل «ضیافت قرآنی در شب‌های آسمانی» به‌مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان با تلاوت قاریان دانش‌آموز و دانشجو امشب، سوم فروردین‌ماه در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

در این محفل نورانی، جزء دوم کلام‌الله مجید با قرائت ترتیل دانش آموز، امیررضا مشک‌سایان و قرائت ترتیل دانشجوی پزشکی، رضا قنبری حافظ کل کلام الله مجید، همراه با بیان نکات تفسیری توسط حجت‌الاسلام مرتضی میان‌دور تلاوت خواهد شد.

در این مراسم نورانی همچنین هدایا به حاضرین در محافل مجازی به قید قرعه در پایان هر هفته از ماه مبارک رمضان اعطا خواهد شد.

زمان برپایی این محفل نورانی از ساعت 20 تا 20:40  اعلام شده است که علاقه‌مندان برای شرکت در آن می‌توانند به‌عنوان مهمان به لینک https://www.skyroom.online/ch/u09176033568/ziyafatequrani3  مراجعه کنند.

یادآور می‌شود، قرائت ثواب جمعی آیات در این محفل نورانی به روح پرفتوح شهید سرافراز، شهید علی‌رضا میرشکاران اهدا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha